Nå som vet om det kommit nya koder,det kanske är för tidigt???
Nå som vet om det kommit nya koder,det kanske är för tidigt???
Ett tips till ALLA er som alltid frågar knappt 2 min efter omkodning "Om det kommit ut några nya koder". För F.. lös ett abonnemang så slipper ni problemet eller håll käf..n och lär er att vänta. För när NYA är ute då märks det!
Tack för ordet!!!
:mrgreen:
Även experten har en gång i tiden varit novis !!!
DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E
bra nimbusen, det är så jävla onödigt att fråga samma fråga gång på gång. Sen tycker jag att det RÄCKER MED 1 TRÅD i stilen "omkodat", "svart i rutan"!
/klas
--------------------------------------------------------
ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers
fÖRESTEN HMMM MIN RUTA ÄR SVART HAR DOM KODAT OM NU ???Nu missar frun mcleods döttrar igen 2 ggr tidigare kodade dom om kl 13.00 ca precis mitt i serien .Nu var dom lite tidigare..Så om någon vet något om nya koder innan 12.30 så vore det bra..Föresten kan ni inte lägga upp alla nycklar från nr 01-150 så räcker det med att någon skriker 22 så tar man bara den bra vaa? Annars är det knappast ide att någon talar om vilka nycklar som dom kör om nu inte nyckeln finns..Föresten kan någon tipsa mig om en sådan där sopborste som är rund så att jag kan borsta av min parabol lättare..nÄÄ NU SKA JAG UT OCH SKOTTA SNÖ PÅ GARAGEUPPFARTEN DÄR ANVÄNDER JAG EN SKYFFEL SOM ÄR FORMAD SOM EN BIL.Min caps funkar dåligt också..Sorry för det här spammet ska vara tyst i fortsättningen![]()
hahahahahaha
Ja, detta är rent ut för dåligt. Inte så snart nån har tagit bananen från barnet, så börjar dom gnälla.
Tänk för-f på att dom bara fyller på med nya inlägg och tråd till inga nytta.
Vi ser jo alla när dom har bytat kod, och då är det bara och vänta, dom kommer när det är dags, inte en sekund snabbare bara för att nogon gnäller.
Det är säckert samma personer som fyller på med nya tråder när nya filer har kommit. Tack, tack, och mer tack. Vi vet för-f. att dom som kommer med filer är bra killer som vi värdsätter.
Använd inte platsen här för onödigt skitsnack, utan kom med konkreta frågor eller svar. Många frågor och svar finns redan. SÖK innan du fråger.
Tack för ordet.
Janne
nu lägger vi ner den här tråden...tur att man slipper leta
viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN
ni skall vara tacksamma för att ni får koder!!
Japps vi bugar och bockar varje morgon..Lite tjötig tråd det här men jag tror nog inte att någon är otacksam.Frågan är bara hur man själv knäcker koder...Kan någon hjälpa till där så kan man ju buga lite till..Vore ju kul att få testa lite själv också..Men så länge så bugar och tackar jag..Fy tusan vilken tjötig tråd...Men som sagt om någon kan säga till hur vanliga intresserade kan hjälpa till så vore det ju najs..Föresten så tackar jag än en gång för att det finns koder tack så mycket.. :lol: