Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Ny tid

vilket program behöver man för att kunna prova koden , och vart finns den att hämta

Jag provade i TMB

Citat Ursprungligen postat av gneter1
    Verkar vara segt att komma in på StopStop är det någon annan som kommer in där

Micke
    Nej, det har varit segt nu i 2 timmar har jag för mig.

Penta folket har fått sina fungerande filer nu, lucky bastards!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

patrickp

Ok kanske nåt på G då Bara hålla att hålla tumarna

Ett stort jobb gör dom ialla fall

Micke

Penta folket

Vilka är pentafolket?

Vi fär vänta och se :lol:

Re: Penta folket

Pentafolkets svar till frågan om AU kort:
    We did make the Pentacard AU Before, But the AU update was killed by the Provider after 2 months.
    We can make the Penta AU anytime we wish - BUT the cost of this is very exspensive .. To be exact to supply a AU update from a Original card cost 700 GBP thats alot of Money to spend every 2/3 Months.
    Its better to keep the Masterkeys secret and supply Op keys everytime the change key .....
    Maybe just a Maybe Santa for xmas may bring once again a AU for the Penta.
    Pentasupport
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss