Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 29

Ämne: Uppdateringstid kortbestånd

  1. #1

    Uppdateringstid kortbestånd

    Är det någon som vet hur lång tid CD behöver för att skicka ut en ny nyckel till hela kortbeståndet?

  2. #2
    Vet inte på rak arm, men dom kan LÄTT koda om en gång om dagen, troligtvis 2 ggr./dag utan svårighet...
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

  3. #3
    hej
    normalt är 2-3 dygn,men med 4 olika nycklar så kan cd ladda upp två st per gång.
    1-2 gånger varje dag är i praktiken omöjlig,men som det är nu så borde cd klara av 4 omkodningar i veckan.då skulle det vara möjligt att koda om 2 gånger på ett dygn,men sen behövs det 2-3 dygn att ladda upp 2 st nya koder

    men det är en avvägning cd måste göra för vid varje kodskifte så finns där troligen betalande kunder som är utan bild en stund

    mvh
    t

  4. #4
    Hur mycket kostar det för canal digital att koda om

  5. #5
    Om CD laddar upp två nya nycklar i ett svep, borde inte PDK lägga in båda dom två nya nycklarna i den uppdaterade piraten?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av FlowDown
    Om CD laddar upp två nya nycklar i ett svep, borde inte PDK lägga in båda dom två nya nycklarna i den uppdaterade piraten?

    ja där sa du något som jag oxå tänkt på!!!

  7. #7
    detr kommer säkert om dom fortsätter
    men det finns nu typ 4 nyklar 20,21,22,23

  8. #8
    Varför inte lägga in alla nycklarna 20,21,22,23 i Piraten :?:

    // X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

  9. #9
    jag misstänker att när dom använde 23 an så uppdaterade dom 20,21 och kanske 22 också
    men det är menigslöst dom bara fördarvar sina org kort

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Evex
    jag misstänker att när dom använde 23 an så uppdaterade dom 20,21 och kanske 22 också
    men det är menigslöst dom bara fördarvar sina org kort
    hur kan dom göra det??

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss