Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Uppdateringstid kortbestånd

  1. #21
    Hade jag ägt en kodad tv-kanal hade jag gjort en sådan här drive för att slå ut de som säljer p-kort till andra. Vi stackars pulare kommer snart upp i en timkostnad som överstiger abbonemanget :cry: . Själv kunde jag gjort massa nyttiga saker, ex arbetat och lätt tjänat in pengarna till abbonemanget. Men sporten i det hela...

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av henrik007
    Hade jag ägt en kodad tv-kanal hade jag gjort en sådan här drive för att slå ut de som säljer p-kort till andra. Vi stackars pulare kommer snart upp i en timkostnad som överstiger abbonemanget :cry: . Själv kunde jag gjort massa nyttiga saker, ex arbetat och lätt tjänat in pengarna till abbonemanget. Men sporten i det hela...
    Lilla vän, det är ju precis det dom gör, dom försöker slå ut dom största p-kortskrängarna av dom alla, Keycard, har du inte förstått det ännu?
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

  3. #23
    Det är klart att jag fattar det. Det är ju därför jag skriver det. Jag försöker bara gjuta mod i oss; det är nog inte hembrännarna de är ute efter egentligen och byter förhoppningsvis inte ut kodsystemet än på ett tag. Vi kan ju hopps att de nöjer sig med att förpesta livet för nasarna.

    Så det så!

  4. #24
    klipp från norsk forum

    - Piratkunder er ikke noe stort problem hos oss. Vi har de siste månedene konsentrert oss mer om puber og utesteder som sender fotball uten å betale for seg, enn å jobbe spesielt aktivt med kortpiratene, sier administrerende direktør Svein Erik Davidsen i Canal Digital.

    http://www.aftenposten.no/nyheter/ne...icle907373.ece
    mvh
    t

  5. #25
    Det är väl en god nyhet i eländet

  6. #26

    Conax MII på S***S*** nu 251104

    Conax MII på S***S*** nu 251104

  7. #27
    en fråga... varför skriver man S***S*** eller St*pSt*p osv?
    VU+

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av henrik007
    Det är klart att jag fattar det. Det är ju därför jag skriver det. Jag försöker bara gjuta mod i oss; det är nog inte hembrännarna de är ute efter egentligen och byter förhoppningsvis inte ut kodsystemet än på ett tag. Vi kan ju hopps att de nöjer sig med att förpesta livet för nasarna.

    Så det så!
    Fel fel fel, det ÄR "hembrännarna" de är ute efter för det är dem som "nasarna" (keycard) har sålt sina hundratusentals M2 kort till, så nog kommer dom (CD) att förpesta livet för M2-innehavarna :lol:
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

  9. #29
    tror nog de vill bli av med alla former av pirater :roll:

    o oss me egen programerare är ju svårt att komma åt eftersom, man slår på tvn,,, oj de har kodat om! igen!.. går till datorn laddar hem m2.zip eller va man nu använder, programerar.. tar 1minut...

    känner inte många som kan tänka sig att betala 400kr/mån för att slippa det o få ett mindre utbud (inge kiosk mm).

    o lyckas de knäcka piraterna så får de inte en krona av mig iaf.. lite tjata från frugan men det får man ta 1.2.4 räcker åt dig stumpan...
    hehe hoppas inte hon läser detta :whistle:
    VU+

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss