Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: TIT Med MHW

Jag har en sammy och hadde bild med M2, men när jag skiftade till TMB dog bilden efter en stund. Nu fungerar inget kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Det finns en Editor till titanium mhw som jag tror Gråben har gjort, mycket bra å enkel att använda, men den tar bara 20-21, kanske han kan göra en ny som tar 20,21,22 å 23 det är ju bara att ladda in filen å klistra in nyckeln på rätt plats å spara till samma fil som man laddade in, sen är det bara att bränna på vi får hoppas att han gör en sån Editor, den fanns på Zappa förut, men den sidan är nog nere nu.

Det är det dom gjort på SSH och det fungerar INTE, har även testat själv.

Man behöver en ny flashfil också, nuvarande klarar förmodligen bara 20-21 indexen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss