Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: TIT Med MHW

  1. #1

    TIT Med MHW

    Hej är det nån som har problem med tit för philips motagare jag får bild i två minuter finns det fler som det häxa för.

  2. #2
    min häxar litegrann... Men vet inte riktigt om det är parabolen(som behövdes justeras redan innan kodbytet) eller nya filen.
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

  3. #3

    Re: TIT Med MHW

    Citat Ursprungligen postat av sarik
    Hej är det nån som har problem med tit för philips motagare jag får bild i två minuter finns det fler som det häxa för.
    Hann du med att testa filerna när dom körde med key23 och var det isf samma problem?

    Är det andra som har problem med MHW boxarna?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Jag har samma problem som förra gången med key 23..... Får stoppa i Orginal kortet byta kanal o sen stoppa i Tit igen om jag ska byta kanal.. annars blir allt grönt... Men har bild hela tiden så länge jag står på samma kanal o inte byter kanal med Tit isatt...


    Glömde skriva att jag har Philips mottagare

  5. #5
    Har också problem med MHW (Philips). Tur att MII filen funkar!

  6. #6
    Hej det funkade tidigare men inte nu går två minuter sedan blirdet grönt, men i en humax 5350 är det ok.

  7. #7
    Ok
    Den fil som är upplagd nu är tagen direkt från stopstop och jag har ingen aning om vem som är upphovsman till den.

    Jag har kontaktat upphovsmannen till dom Titaniumfiler som vi normalt brukar ha, återkommer med besked om det är möjligt att få en version som fungerar med key22-23
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    ok, det låter bra det Vore skönt att slippa byta kort varje gång man ska byta kanal, Jobbigt att zappa nu :P

  9. #9
    Hej jag har provat från ssh men där får man ingen bild, OK tack T bird för svar.

  10. #10
    Nej, SSH filerna har jag inte heller fått bild på med key 22 o 23....

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss