Hej.
Det är lite svårt att få en överblick om vad det är som gäller.
Vilka V-satkanaler får man in om man har en Nokia 210s med slipstream?
När skedde den senaste uppdateringen?
Hej.
Det är lite svårt att få en överblick om vad det är som gäller.
Vilka V-satkanaler får man in om man har en Nokia 210s med slipstream?
När skedde den senaste uppdateringen?
Du lär inte få in någonting eftersom den troligen är uppgraderad till Videoguard.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Men det florerar juh en hel del hex-filer och koder som är till för v-sat. Vad är dessa till för ifall man inte får in någonting vettigt med dem?
Om man har en mottagare som inte är uppgraderad till Videoguard.
så kan man se 3:an Z och 1:an 2:an osv
Nokia 9800, MII,Infinity USB Phoenix,
Conax modul
Hur vet jag om min Nokia 210s är uppgraderad till Videoguard eller inte?
Om du har någon form av viasat abb och kan använda det så är det kört, då har du inget viaccess kvar i boxen
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Men om man inte har det och aldrig haft det heller så bör det inte vara några problem, eller?
Jag läste i nån tråd att boxarna autouppdaterar själva. Låter farligt.
Hej T-bird!
Eftersom DU är moderator -eller liknande- så förmodar jag att du rör dig i de duktigaste av kretsar när det gäller digitaltv. Därför vill jag fråga dig om du känner till att det faktiskt finns "vissa möjligheter" även med detta system, som påstås vara det svåraste av system att.
PS
På grund av ämnets känslighet besvaras inga frågor kring detta.
DS
hmm.... körde in viaslipstream-filerna på mitt funcard. Men det står bara Fel programkort. Allt ser bra it i Funprom annars och filerna kom från SSH.
Any thoughts?
Varför inte mars 2005 då har det gått ett år.