Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Därför kommer det inga koder

  1. #1

    Därför kommer det inga koder

    Tillgången på conax koder lever på en smal tråd.

    Källan till MII är ju inte gratis och PDK (eller dom bakom) gör sitt bästa för skydda sin investering.

    Krypteringen är återigen ändra på MII korten så det finns inget hack som fungerar nu, därför inga koder :-(

    Kommer det att fixa sig? Ingen aning, sist tog det en månad innan det var löst, men det kommer nog en dag där MII maffian lyckas ordentligt och då är alternativen inte så många längre.

    Till er som letar koder så kan jag bara säga att det är lönlöst, den dagen dom återkommer så lär ni märka det överallt, det är med andra ord ingen idé att testa varenda fil som ligger på nått skumt upload bord
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    "Krypteringen är återigen ändra på MII korten så det finns inget hack som fungerar nu, därför inga koder
    "

    Med detta menar du att det finns inget hack för att extrahera koder ur m2-filen (typ för titanium och softcam etc) ? (helt ny på hur gången går)

    men sålänge man har m2 så lär det funka?(jag menar, inte lär det väl börja kosta att ladda ner spöket också ;-) )

  3. #3
    Med den smala tråden menas: MII har var/är källan hela tiden, om man inte får ut fått ur dom så är alla andra alternativ döda(borta
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Varför skyddas koden till M2? Vad menas med källan är inte gratis? Betalar PDK (eller vem det nu är) ngåon som har källkoden?

    Om det är försäljning av M2 som ligger bakom kanske man bör köpa ett Platinumkort, jag har hört att man kan bränna in M2-filer på ett sådant.

    Edit: Billiga är dom oxå ,ca 250:-.

  5. #5

    Kan det va

    så att dom så kallade pentafilerna får sina nycklar från samma källa????
    Annars måste det finnas 2 källor.

  6. #6

    Sen är det

    ju också lite märkligt att bromsbroms lägger ut titanium och bc-filer
    om dom vill att alla bara skall använda MII. :?

  7. #7
    Saxat från da.ru

    WE HAVE BEEN TRAKING WHERE M2 FILE COMING FROM,
    AND SITUATION IS THIS STOP PLAY BUY TO CARD CAME WHIT YOUR
    SPONSORS OR I SEND ALL INFORMATION OF YOU TO C+ CUSTOMERSERVICE @MAIL
    AND ALSO INFORMATION OF YOU TO YOUR COUNTRY POLICE.
    THIS IS FIRST AND LAST WARNIG RELESE KEYS TO PUBLIC YOU GOT
    3 HOURS TIME THEN WE TAKE AN ACTION


    Jag fattar inte så mycket av det hela, är det någon som kan snabbt översätta detta.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  8. #8

    omkodat

    lite trög, men är det problem med cd.
    Min senaste ok fungerar utan problem.

  9. #9

    Re: Sen är det

    Citat Ursprungligen postat av abloy
    ju också lite märkligt att bromsbroms lägger ut titanium och bc-filer
    om dom vill att alla bara skall använda MII. :?
    Dom har aldrig lagt ut nått annat än MII innan det redan varit publikt någon annanstans

    @Samoth

    Snabb översättning/sammanfattning:
    "Vi vet vem som släpper MII. Släpp ut nycklarna publikt inom 3 timmar annars kontaktar vi C+ och er lokala polis"
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    Hos mig går fortfarande Mll från den 3/12. Har precis testat.

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-07, 22:28
  2. när kommer koder till SI eller ska man sluta med si ???
    Av otto zx-7r i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-12, 14:28
  3. kommer det nya koder?
    Av 1000foting i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 08:56
  4. Inga koder
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-18, 12:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss