Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Bröder HJÄLP!!!

  1. #1

    Bröder HJÄLP!!!

    Jag får inte igång mitt titanium kort med dom nya filerna från s***s***... Behöver man en ny OS eller? vart hittar jag den isåfall? Och hur får jag in den på kortet? Eller är kanske mitt kort paj? Det står att titanium kort programmerad utan problem i bananen men det är svart bild!!! Skulle vara tacksam för all hjälp jag kan få!!! Är åter igen vid datorn 19.30 hoppas då att någon har tagit sig tid och läst det här...

  2. #2
    Hyrboxar ska du använda Titanium.zip på SS
    och till mer andra boxar TMB

    Funkar inte detta testa filen på detta forum, det kan hända ibland att SS filen inte fungerar på en del boxar.

    Skriv vad du har för box så är det nog lättare att svara!

  3. #3
    Alla verktyg och program till titanium hittar du här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=14237

    Kan vara bra att veta vad du har för box samt vilket OS du har nu :roll:

    Vi tar heller inget ansvar för stopstops filer, fråga dom om du har problem
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Jag kollade på SS, men jag hittade inga tit-filer?

    Någon som vet?
    DB 7000

  5. #5
    well det är ju omkodat, det är nog därför det inte funkar !! :lol:

  6. #6
    Jo, men han som startade tråden sade sig ha laddat ner någon och jag antog att det var typ mycket nyligen?

    men det kanske var någon dag sedan?
    DB 7000

  7. #7
    Jag testade att proga innan omkodningen igår. Innan så har jag alltid tagit titanium filer här eller från ss och det har funkat hur bra som helst tills igår!!! Har en 9802s. Vet ej hur man ser viljen os man har på kortet vet därför inte hur man byter os heler, som sagt mycket ny på det här...

  8. #8
    Förmodar att det är den här jag skall ladda ner? titaniumosupdater2.zip...
    För att ändra OS på kortet? Kan det vara så att innan filerna kom till titanium förra kodningen så laddade jag hem andra filer från "TRAS" sidor som det stod att det var titanium filer på men det var förmodligen inte det. Kan det vara det som har föckat upp mitt kort och fått OS att ändra sig? Jag har progat titanium ca 5gånger och aldrig haft det här problemet innan bara nu sist!!!

  9. #9
    det finns inga fungerande filer till titanium för tillfället. omkodat.

  10. #10
    Inte så att det är ett Titanium2-kort du har? Har sett att endel här på forumet har haft det problemet.
    Kanske en vild gissning, men det e ju alltid nått

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss