Hejsan, är så att är intresserad av att köpa MII kort undrar vart kan man köpa ett MII kort med brännare för ett rimligt pris och bra leveranser. Helst flera hemsidor.
Hejsan, är så att är intresserad av att köpa MII kort undrar vart kan man köpa ett MII kort med brännare för ett rimligt pris och bra leveranser. Helst flera hemsidor.
Du kan köpa kort på almsat coh brännare på sat.nu
Lycka till
MVH
Kort:
www.keycard.dk
www.vdg.nu
Brännare:
www.neptunsat.com
Keycard säljer inte till Sverige längre p.g.a. tråkiga svenska lagar :/
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Är du säker på det??Ursprungligen postat av Deaaaaaas
beställde ett m2-kort för två timmar sedan, fick ordebekräftelse samt nu så fick jag en order uppdatering: Ny status: Sendt
dessutom står det inget på sidan...
så de säljer nog till Sverige....
Ett tips från mig är ju att köpa från http://chipcardstore.com/.
Om du beställer ett platinumcard som också det funkar med MII filerna får du kortet för 330 svenska kr ink frakt. Därefter köper du en proggare från sat.nu eller någe liknande, Tror till och med chipcard har programmerare. Har aldrig haft några problem med beställningar därifrån
helt rätt på grund av svenska lagar så får dom bara sälja m2 i sverige inte pic kort typ guld och fun
har själv pratat med den danske man mellan 4 ögon
så det är bara att köpa
Ofan... Då är det jag som fått det fel om foten... Hade för mig att lagen gällde ALLA kort... Men som sagt verkar det som jag har haft fel... Så handla på å var glada![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Ursprungligen postat av speedzone
Kan du forklare, hvad du mener med platinum som också funkar med MII filarne. Behøver man ikke MIIcard
Platinum och MII är exakt samma kort, det är bara trycket som skiljer.
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !