Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Köp Av M2 Card

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Köp Av M2 Card

Hejsan, är så att är intresserad av att köpa MII kort undrar vart kan man köpa ett MII kort med brännare för ett rimligt pris och bra leveranser. Helst flera hemsidor.

tjenare

Du kan köpa kort på almsat coh brännare på sat.nu

Lycka till

MVH

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Keycard säljer inte till Sverige längre p.g.a. tråkiga svenska lagar :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Keycard säljer inte till Sverige längre p.g.a. tråkiga svenska lagar :/
    Är du säker på det??

beställde ett m2-kort för två timmar sedan, fick ordebekräftelse samt nu så fick jag en order uppdatering: Ny status: Sendt

dessutom står det inget på sidan...

så de säljer nog till Sverige....

Ett tips från mig är ju att köpa från http://chipcardstore.com/.
    Om du beställer ett platinumcard som också det funkar med MII filerna får du kortet för 330 svenska kr ink frakt. Därefter köper du en proggare från sat.nu eller någe liknande, Tror till och med chipcard har programmerare. Har aldrig haft några problem med beställningar därifrån

helt rätt på grund av svenska lagar så får dom bara sälja m2 i sverige inte pic kort typ guld och fun
    har själv pratat med den danske man mellan 4 ögon
    så det är bara att köpa

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Ofan... Då är det jag som fått det fel om foten... Hade för mig att lagen gällde ALLA kort... Men som sagt verkar det som jag har haft fel... Så handla på å var glada
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av speedzone
    Ett tips från mig är ju att köpa från http://chipcardstore.com/.
    Om du beställer ett platinumcard som också det funkar med MII filerna får du kortet för 330 svenska kr ink frakt. Därefter köper du en proggare från sat.nu eller någe liknande, Tror till och med chipcard har programmerare. Har aldrig haft några problem med beställningar därifrån

Kan du forklare, hvad du mener med platinum som också funkar med MII filarne. Behøver man ikke MIIcard

Platinum och MII är exakt samma kort, det är bara trycket som skiljer.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. pc card
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-04-27, 21:19
  2. M2 card????
    Av Mr.pontiac i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-29, 22:42
  3. [LÖST] Bc-card
    Av myggan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-09, 10:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss