Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ny på CD....

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Ny på CD....

Har sagt upp comhem-skräpet och skaffat en parabol istället, nu kommer ett par frågor eftersom jag är helt ny på conax...

1. Vad jag har förstått så finns det olika kort på marknaden, en polare till mig kunde skaffa ett för 1500 spänn som inte behövs omprogrammeras speciellt ofta... Sen enligt han så finns det kort som bara håller i 2 dagar...
    Hur länge brukar MII-korten gå utan uppdatering?? Eftersom jag har både brännare, samt tillgång till kort så känns det som att "köpa grisen i säcken"...

2. Exe-filen för att köra in nya nycklar på ett MII-kort, finns det några hexfiler som man editerar för hand samt en loader för MII-kort... Eftersom man kan hitta nycklarna ute??

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    1. Hmm... Jag tror nog att du ska akta dig för de korten som han kunde fixa... Om du nu inte har sett det och är 110% säker på att dom funkar... Men M2 brukar komma rellativt snabbt efter omkodning... Några timmar max... Sen är det olika hur länge de håller... Det beror helt på hur länge Canal Digital orkar vänta med att koda om... Men vanligtvis mellan 1-2 veckor...

2. Till M2 korten finns bara programet från TeamPDK som fixar rubbet... Om du själv vill editera filer så är det Titanium som gäller... Dock kommer inte filer till dom så snabbt eftersom det brukar ta ett tag innan nyckeln blir publik... Och när den väll blir det brukar det vara dags för omkodning...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Tackar... Skulle be och få ett kort av polaren på öppet köp i ett halvår eller nåt då...

Undrar om man kan läsa av det??

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Beror helt på vad det är för kort och vad du har för programmerare...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss