Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: ´fel vid progg ny m11 hjälp

´fel vid progg ny m11 hjälp

ops: Har installerat infinity igen och när jag tar hem m11 får jag ett med. mscomctl.ocx saknas vad göra aldrig fått felmed förut snälla nån som begriper nåt svara snälla!!!!!!!!

Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Sover du aldrig? Jag tackar dig av hela mitt hjärta men dum som jag är 52 år gammal och ganska nybörjare så försökte jag lägga denna fil i windows system32 mappen men inget hände så om du orkar nån gång svara . tack på förhand!!

Lägger men inte så ofta i inläggen på detta forum men du har alltid nåt kort och konsist att säga .vilket jag uppskattar mycket ska du veta!! trixade lite själv med din .fil och fick igång allt.
    STORT TACK T-BIRD du gör ett bra jobb!!!!!!
    PS hoppas att jag inte sabbade nåt i windows ?

lägg den i systemmappen då...inte system32 mappen,... kan ju funka....Du sabbar inget!

MVH// Toyen
    *SAMSUNG 9500A VIA CI*
    *M II*
    *TITANIUM*
    *TMB*
    *THOR, SIRIUS, ASTRA, HOT BIRD*
    *INFINITY USB PHOENIX BRÄNNARE*

Hmm.. Antar att detta trixande var att filerna skulle packas upp också, eller.... :roll: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Progg av titanium
    Av rojac i forum Övrigt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-12-21, 21:48
  2. M2 progg med XP
    Av Keano i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 16:53
  3. stopstop progg
    Av blixten i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-02-03, 21:22
  4. Titanium progg
    Av stedvato i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 11:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss