Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Korthängning

Korthängning

"Inkilppt från Viasatforumet:
    CD är ok med M2 i en Strong 8700SRT det hänger lite men anars ok."

Vad bra att det finns fler som har "problem" med att M2 korten hänger sig i Strong boxen. Eller bra är det inte men då vet jag att det inte bara är i min box.
    Har även ett BC kort som jag kör när inte det kodar om så mycket och det hänger sig aldrig vad jag sett.
    Är det någon mer som har haft samma "bekymmer"??.
    Om man nu ska säga att det är ett bekymmer
    /Znocko

Alla såm har Mll kort hänger det lite då ock då.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

:D Kan säga att det hänger sig lite här med M2!Men än värre sätter jag i orginalkortet från cd!
    Så hänger sig alla viasat kanaler!knepigt,,så fort en har tittat på någon CD kanal och ska zappa över till viasat så står det att kortet inte är giltigt eller att det inte går att uppdatera kortet!Men det felet får man inte när man tittar med ett M2 kort!Då är det ju så att M2 är grymt!Fram för fler alternativ till free tv! :D

Det samma händer ner man tittar på CD med titaniumkort i Strongen så fort man vill titta på en viasat kanal så står det;Dit kort är felisat eller du har ingen tilstond att visa dena kanal.Norsk reset hjälper.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss