Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 49

Ämne: Discovery svart!!!

  1. #21
    fråga? kanal 5 ? samma sak där just nu ? programerar mitt titanium med rena conax filen nu, varken m2 lr TMB plockade kanal5 ? lagom till vänner lr ? rena conax filen funkar inte heller
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  2. #22
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    fick också problem under vänner, men kortvarit, där det stog "high definition or scrambled service" några gånger, men det försvann, och bilden, trots hickups, så försvann den inte. Trodde det var fel på boxen. Kanske inte, då.

  3. #23
    Notera att Private Gold också är borta !!! )

  4. #24
    VAD ÄR det som händer, kommer alla kanaler försvinna och vad finns det för lösning.

  5. #25
    Måste säga att jag börjar ledsna på det här systemet och även alla rykten om andra system (Boxer & Viasat). Att kortkommersen gått så långt att man "väntar" med att offentliggöra systemen till man hittat "rätt" kort typ att käna pengar på. Handlar det bara om att käna stålar kommer andra system att ta över, tillgängligheten kommer att styra. Just nu betalar jag gärna 1/12 av ett abonnemang bara för att slippa all den här röran.
    Har beställt en DreamBox och flera andra jag känner tänker göra samma sak. Sedan kör man med kortdelning på ett intressant originalkort och slipper allt det här.
    Man kan just nu vara upp till 12 st på ett och samma kort men det förutsätter bara bredband (typ ADSL räcker).
    Senaste tiden med M-II så har eftersläpet varit för stort. Inte intressant att handla prylar och sedan inte kunna använda det. Varför inte lägga ut information så att andra intresserade kan ta över och göra det bättre?

  6. #26
    just det här att ha oro om att bilden försvinner. det fins lösningar....TA ETT ABBONEMANG! eller se får man acceptera att man är utan bild i bland längre och i bland kortare tider.

    att detta fungerar så pass bra som det gör är bara ett BONUS. och att skylla på folk som vill/kan göra pengar....det är väll inte deras fel....det är ni och jag som KÖPER och ANVÄNDER produkterna som gör att dom stjänar stålar! ( villket är OK för mig!).

    ursäkta mitt dåliga Svenska språket och detta utbrott....men kunde bara inte hålla mig!

    ha en trevlig dag!

    --J--
    ....im not lost, im on adventure.....

  7. #27
    VEM FAN ÄR DUM OCH BETALAR 370kr varje månad.

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    VEM FAN ÄR DUM OCH BETALAR 370kr varje månad.
    helt fel inställning!!!

    utgångspunkten är att betala för de tjänster som man använder. Sedan att det finns alternativa lösningar är bara en bonusö. Dessa ger ingen garanti och ör oftast "obekväma".

    Men det fina är att vi alla har en valmöjlighet, det tycker jag är det fina. Kanske alla borde tänka på.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  9. #29
    Filerna som nu ligger på stst , fixar de det här med discovery?
    De är ju daterade igår. Jag tog hem filer igår som var daterade 10/12
    men då fick jag inget disc mm. Nån som har provat de nya?

    Hogga

  10. #30
    funkar inte
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

Liknande ämnen

  1. discovery kanalerna?
    Av lacrits68 i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 09:00
  2. Discovery
    Av korden i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 20:34
  3. nya tmb o Discovery...Problem!
    Av Toyen i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 20:43
  4. discovery
    Av station1 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-17, 20:13
  5. discovery sci
    Av xzenon i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-25, 22:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss