Tjena! Har nån provat TIT 4*1 key 20-23 för mig går det som hejsan![]()
Tjena! Har nån provat TIT 4*1 key 20-23 för mig går det som hejsan![]()
Var finner man dom filerna :?: :roll:
Tjena! Du finner dom på JKF.
JKF?
DB 7000
ursäkta mig men vad är JKF
http://www.google.se/search?hl=sv&q=jkf&meta=
översta länken. vet inte vad crew gillar om att göra reklam för andra forum. om inte annat kan väl den riktiga länken läggas ut senare
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
Tjena!jag är lite ny på detta men menar du att det funkar som ett au kort så länge som dom kör på dom inlagda nycklarna?Ursprungligen postat av sarik
I dag så andvänder jag ett MII kort men det är ju lite bökigt med tanke på vad dom (CD) håller på med så jag har tänkt att skaffa ett titt oxå
Finns det någon editor som fixar den här 4x1 filen ?Ursprungligen postat av sarik
Tjena! Du behöver inte ha nån editor, 4*1 är INTE ett AU utan att man har 4 Nycklar på kortet i detta fal ett Titanium, Och som svar på vad JKF är så är det inte svårare än stopstop. För att förstå så prova att söka info på en sök motor i ämnet EX, sat,tit m-11,prog,mm altså ta hem se läs kasta lagra info.
just därför borde det vara bra att ha en editor så att man kan lägga in nya nycklar när dom kommer. Skulle 4x1 var AU så skulle man ju inte behöva editera nycklarna ... eller tänker jag helt fel?Ursprungligen postat av sarik