Anledningen kan du läsa här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=14513Ursprungligen postat av nollkoll
Anledningen kan du läsa här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=14513Ursprungligen postat av nollkoll
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !