Sidan 5 av 7 FörstaFörsta ... 34567 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 61

Ämne: Garanti?

  1. #41
    spännande.... alltså se om dom funkar

    funkar dom så e det ju bra
    Http://www.cyberclown.se
    - En massa coola spel.

  2. #42
    Hoppas inte på för mycket...

  3. #43
    Ska du pm:A filerna i ÅR eller?

  4. #44
    Skulle någon kunna låsa tråden nu????

  5. #45
    Varför ska tråden låsas?? Vi väntar ju fortfarande på resultatet...

  6. #46
    Jag kommer att testa filerna ikväll!
    Återkommer med resultat........

  7. #47
    PM:a filerna till mig så kan jag pröva dem med en gång, verkar ju ta väldig tid för de flesta att pröva.

  8. #48
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hoppas nu inte på för mycket... Ok till alla som spammar med "skicka till mig!!! skicka till mig!!!" lugna er med det... Fyll inte trådarna med sådant tack! Ta det lungt så kommer ni snart få veta sanningen!!!
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #49
    Det fattar ju vem som hällst att det inte funkar, men det konstiga är ju att ingen av de som fått filerna har talat om det? att testa ett guldkort kan ju knappast ta mer än 2 minuter;-)

  10. #50
    Falo: just därför jag tänkte att jag kunde testa jag också eftersom det verkar ta tid för övriga ;-)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss