Sidan 1 av 7 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 61

Ämne: Garanti?

  1. #1
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger

    Garanti?

    Någon som har koll på när garantin går ut för Boxer på Viaccess2?
    Eftersom det är den som spärrar allt just nu... Om det skulle komma ut ett fungerande kort till Boxer innan tiden går ut så tvingas företaget som tagit fram kortet till Boxer att göra om allting igen och hitta på något nytt... Dock kommer det efter tiden gått ut skulle det kosta för mycket för Boxer att byta igen... De datum jag har hört är sista december 2004 och sista mars 2005... Någon som har lite mer info?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #2
    1 år är garantin......

    beror på när dom släckte.....

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm... Då borde det ju stämma mer med Mars 2005...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    Boxer bytte system 2004-04-28
    //Falo.

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm ok... Mars är ganska så nära... Men det kan ju vara April ändå... Vi får se vad som händer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6

    Re: Garanti?

    jag framförde detta för någon månad sedan
    under rubriken ha ha ha
    är det så att även crew börjar att tro på att det
    stämmer

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Nix... Tror gör man i kyrkan... Jag bara undersöker lite fakta...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    eftersom du är från skåne deaaaaas javascript:emoticon(':lol:')
    Laughing
    så begriper ju den gamle gubben
    att du samlar fakta vilket även jag gör
    jag tillhör tidiga 40 talister
    vilket innebär att jag måste arbeta hårt o snabbt
    om jag vill uppleva frukten av vårt gemensamma
    arbete innan liemanen hämtar mig
    tro o kyrka är väl ok
    men man kan även tro på det man arbetar med
    ett starkt självförtroende är inte fel

    bättre rik o frisk än fattig o sjuk

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm... Fatta inte riktigt vad det där hade med saken att göra... Men skit i det... En vacker dag kommer det säkert
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    Eftersom jag inget kan göra mer än att vänta så får jag väl göra det ett tag till, idag är det den 28 mars iaf... Ett år sedan boxer "släcktes ner" och om nu garantitiden är slut får vi väl hoppas att något börjar hända här inne snart.

    Edit: Kom precis på att det är en månad kvar om det släcktes ner i april förra året, hehe.
    ..::RiJo::..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss