Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: N_____sat

  1. #1

    N_____sat

    Hej
    Jag undrar om det är fler som har haft problem med leveranser från denna butik de verkar skita i vad kundservice är.
    Har handlat flera ggr av de men det är dags att köpa av nån annan.
    Ny har jag fått bekräftat att billigast är sämst i det här fallet.

  2. #2

  3. #3
    Hehe... frågesport, jag gissar eptun
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    haha jo neptun måste det väl va :P

    om du menar det så håller ja med. Kanske är lite dårlig service där som när jag skulle köpa min dreambox förrst när ja skickade min betällning kostade den 3200kr typ när den inte kom på två veckor så skickade jag ett mail som dom inte svarade på förens en vecka senare då hadde dom tydligen inte tagit imot min beställning så dom sa att jag skulle göra en ny och då kostade boxen 3700kr

    så jag köpte ifrån http://www.technistore.se/ för 3000kr :P
    Dreambox

  5. #5

    N_____sat

    Jo jag skickade ett mail och sa om ni inte har grejerna så kan ni väl maila kunden och säga de ungefärliga datumet ni har grejerna.
    De mailade och sa att förmodligen skickar vi dina grejer antingen tis eller ons. Jag fick ett till mail att de skickad grejerna i onsdags.
    Jag har inte fått nå paket än det värsta att jag har betalat med kort och pengarna är avdragna så jag kan inte bara avbästella.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss