Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: MP3.6 brännare

  1. #1

    MP3.6 brännare

    Jag har köpt en gul mp3.6 brännare. Installerade skivan som följde med hämtade spökfilen men får det inte att fungera. Den säger failed to get an ATR
    Tacksam för hjälp snarast. :cry:

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Har du satt din programmerare i Phoenix läge innan du körde spök progget?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Var gör man det. Vid fliken mp set finns phoenix men dom är släckta. När jag trycket på spänning till säger den ingen programmerare hittad

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm... Ja du ska köra Spänning Till först... Men om den inte hittar programmeraren så har du kanske ställt in den på fel com-port eller så jar du inte lagt in usb-drivrutinerna fel....
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5

    Firmvire

    Kolla om Mp Flash 0,2 Hjälper.
    Finns på Download AD teknik.

    Verkar som brännaren tappar ibland.
    Läs enkla instr på sidan

  6. #6
    Kolla enhethanteraren och se att du fått ny comport samt vilket nummer den hamnat på.

    Om den ligger över 4 så kolla supportsidorna på adteknik så ser du hur du löser det
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7

    Mp 3,6

    När du har tryckt på spänning till så klickar du på Phoenix 3,58 mhz.
    Då ska den hitta brännaren.

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    @vappi

    ambra skrev ju detta "När jag trycket på spänning till säger den ingen programmerare hittad" om du läst... Alltså är det antingen com-porten som är fel eller så är det nått fel i anslutningen t.ex. drivrutiner eller så är något fel ställt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9

    Mp3.6 programmerare

    Nu har jag installerat och fått kontakt med programmeraren men..
    När jag kör spöket så står det updating OS efter det error SW:FC 90 vad kan vara fel :lol:

  10. #10
    Har för mig att det var ett fel som man kunde skita i, fanns i en eller 2 versioner av spöket.

    Vänta tills nya filer är ute för just nu vet du ändå inte om det fungerar eller ej.

    PS
    Fortsätt allt i samma tråd som du en gång startat
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Brännare??
    Av isso38 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-01, 05:38
  2. rek av brännare
    Av PIRATKING i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-01-24, 19:37
  3. [LÖST] Brännare
    Av toini i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 19:50
  4. Dvd brännare
    Av taido i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 18:06
  5. Var ska jag ha för brännare
    Av tnilss24 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 22:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss