Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 24

Ämne: Lägesrapport

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av jhampus
    Danskjävlarna vill som vanligt inte ta ansvar för m2-kortens idiotiska program.
    Att starta pajkastning hjälper ingen!!!
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    Tänk lite nu tror ni värkligen att några svenskar kommit över mk som pdk bygger sina filer på för att göra aufiler som sedan CD köpt och annalyserat och där efter stängt av en massa kort pga svenskarna ? Då får ni nog tänka till igen...Och för övrigt så finns de AU kort som fungerar ännu !!!
    Vi vet ju inte om det är sant det dom säger och jag litar inte på dom :-(
    Dom säger inte att AU korten haft samma MK, det kan vara samma SA serie eller så är det en viss korttyp som är släckta.

    Om det nu är svenska kort vad f*n gör dom då hos en dansk nasare :roll:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #13
    Tydligen är det inte helt kört .....

    "Conax are back on Vr3 now Updated 23/12/2004"

  4. #14
    Är det möjligt att de skojar med oss, och att de kommer ut med filerna den 24 december som en julklapp? De har ju fortfarande kvar den där inga filer innan 24e december notisen där!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  5. #15
    Ta det lungt det kommer koder men inteföre julafton
    då får vi se Kalle och de övriga


    :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: GOD JUL

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    116
    [quote=T-bird][quote="

    Vi vet ju inte om det är sant det dom säger och jag litar inte på dom :-(
    Dom säger inte att AU korten haft samma MK, det kan vara samma SA serie eller så är det en viss korttyp som är släckta.

    Om det nu är svenska kort vad f*n gör dom då hos en dansk nasare :roll:[/quote]

    1. Jag har med egna ögon sett ett au-kort som inte slocknade vid omkodningen!
    2. kopplingen med au-korten och MII ser jag som någon slags ursäkt att dom inte snabbt fick fram någon nyckel.
    3. I mina ögon ser jag mest det som ett påhopp på tokiga svenskar (som dock är dom som har hadlat mest MII-kort-kanske det är det dom menar med tokiga?)
    Men visst jag är jätteglad att mitt MII-kort funkar igen

  7. #17
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Njaa... Dom sa ju att det var den huvudnyckel som dom hade som hade dödats av Canal Digital p.g.a. det hade sålts AU kort som använt den nyckeln...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #18
    danskarna klagar för att där var någon som tog en bit av deras kaka.
    men razzian var i danmark och det var en dansk säljare som åkte fast.
    och kan man plocka fram en mk ur cd-kort så borde man kunna få fram fler.

    mvh
    t

  9. #19
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    116
    Citat Ursprungligen postat av tergo
    danskarna klagar för att där var någon som tog en bit av deras kaka.
    men razzian var i danmark och det var en dansk säljare som åkte fast.
    och kan man plocka fram en mk ur cd-kort så borde man kunna få fram fler.

    mvh
    t
    Visst men saken är ju den att MII dog medan piratkorten fortsatte att fungera...... har dom iaf samma nycklar tror du ???

  10. #20
    Har inte hört någoting om nån razzia i Danmark, det hade annars hörts åtminstone här i skåne. De sa det nog som ett skämt att nån i Sverige ska få skulden. Som svenskar gör Norge skämt typ.
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss