Sidan 9 av 11 FörstaFörsta ... 7891011 SistaSista
Resultat 81 till 90 av 109

Ämne: m2 ute nu

  1. #81

    Finns en fix på stopstop nu ...

    :lol: ... Finns en fix på stopstop nu som kanske hjälper ... :smile:

  2. #82
    Jag fick oxå strula innan jag fick det att funka

  3. #83

    mII

    hej alla ladda hem en gammal fil av mII först laddar man den därefter den nya filen från 041223 fins i filarkivet sen går det jätte bra god jul på er allihopa :lol:
    dreambox7020 160cm glasfiber + 90cm
    funcard . MII mp 3.6.titanium2,Dragoncam,Cryptoworks

  4. #84

    Problem

    card er not written stor när jag försöka köra in old M2 vad gör jag fel

  5. #85
    läs om hur du prog på rätt sätt här är dom så hjälpsamma

  6. #86

    Hur du proggar nytt M2

    Har ett nytt M2,Hur får mann igang detta? Har provat gammla spöken med os uppdate,samt nya filer från idag. Har ett gammalt M2, det fungerar med nya filerna.Behöver det nya igang för att redda farsans julklapp.Jag kan inte köra M2 fix.det bara blinkar till när jag trycker på denna.Kan det fattas något prog. i min dator?Jag har XP prof. med service-pack 2.Tacksom for svar
    MVH odd.

  7. #87
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Finns fix på StopStop och under FILER
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #88

    Bara svart

    Har lagt in de nya filerna allt funkade bra men får bara svart i rutan med text varför

  9. #89
    Citat Ursprungligen postat av JBL
    Har lagt in de nya filerna allt funkade bra men får bara svart i rutan med text varför
    Samma här

  10. #90

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss