Håller med qsq, trodde också att cd hade gjort något fuffens, men tack johan455, efter tipset funkade det.![]()
![]()
![]()
Håller med qsq, trodde också att cd hade gjort något fuffens, men tack johan455, efter tipset funkade det.![]()
![]()
![]()
Har kört gamla MII o sedan nya. Ger SW error90.
Kan inte köra fix filen från SS eftersom jag har Multiprog USB. Svarar bara ingen ATR.
Fix filen är ju ett gammalt DOS prog o hittar förmodligen inte COM4/USB
Så tyvärr just nu funkar det inte.
Några förslag?
SR
Det funkar inte för mig heller med det gamla filen
:lol:
Hej Johan 455!
Tack så mycket för tipset! Det funkade perfekt!
En mycket God Jul på Dig!
kör Mll ´FIX sät kortet i brännaren tryck på alla möiliga där sen när dy har lyckas få svart ryta med vita sträck såm rular där efter kårdu med Mll spöket. det jälper intte at köra med gamla program detta gång. För alla. Jag har 3 Mll kort 1 fonkade direkt 2 funkade efter FIX.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
mitt kort programeras utan felmeddelande men jag får ingen bild ändå ! vad kan det bero på ? tacksam för svar
Det står barr error när jag kär den första filen
Det är som pena skriver, kör Fix-filen.Ursprungligen postat av g6-400
Är det någon som vet vad fixfilen gör egentligen. Det M2 jag har beter sig nämligen exakt som ovan, och har aldrig buggat förut. Det programerades även nu utan fel, men ingen funktion förän Fix-filen körts.
Nåja, nu är det ju Julafton så det blir väl inte så mycke TV ändå, förhoppningsvis. :smile:
Tack för hjälpen johanTrodde Nästan CD hade varit framme igen och bråkat nu på morgonen..
GOD JUL till alla på forumet
--> NOLLTOLERANS <--
jag testade att köra bananen spänning till , phoenix 3.58 mhz sedan old m2 sedan den nya m2 då funkade äntligen.