Fixen från StopStop som kom inatt fixar alla problem![]()
Fixen från StopStop som kom inatt fixar alla problem![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Men jag lyckades aldrig få igång Fixen så fort jag öppnade den så blinkade Dos fönstret till och stängde ner. Så jag körde på johans tipps. Nu ska jag äta julskinkaUrsprungligen postat av Deaaaaaas
--> NOLLTOLERANS <--
@braindead
Satte du din programmerare i Phoenix läge innan du körde fixen??
Och valde du rätt fil för rätt com-port??
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Hej!
Jag har strulat en hel del med detta innan jag fick det att funka. Använder en MP3.5 seriell.
Jag började med att köra fix filen men efter det fick jag bara ERROR "Failed to get ATR". Prövade flera gamla MII filen oxå med samma resultat.
Däremot funkar det om man istället först kör filen old_m2 från: http://kimianetworks.com/stopstop/M-II_old.zip
... och sedan kör den nya MII filen.
GOD JUL!
/rox
OLD m2 beter sig konstigt. Två portar är öppna. 1 och 3 eller 2 och 4. är det någon som varit med om det och vad gör man åt det??
Har det kanske med att göra att jag har en USB hub emellan?
Tacksam för hjälp
MVH
Egen parabol, Samsung 9500 AY, MP 3.6, MII, Titanium, Goldkort
Tack för hjälpen allihopa,nu kan man se Jul tv i helgen.
God Jul på er allesamman,ät och drick gott .
Ja och ja. Kommer ihåg att jag hade samma problem jusst med något liknande då när de första Conax filerna kom för ungefär ett år sedan. Jag var då tvungen att lämna iväg kortet till en bekant som fixade till det. Vet itne vad det kan vara för fel :?Ursprungligen postat av Deaaaaaas
--> NOLLTOLERANS <--
Ock när ni har programerat kortet åm det inte kåmer bild använd då nårsk reset (kåntakten från vägen någån sekund)
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Hade ett kort som strulla för mig precis... Körde fix sen m2_old sen ny m2 och det gick igång utan problem![]()