Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: SonyEricsson P910i

SonyEricsson P910i

Finns här någon som vet hur man resettar en P910?

Det tog slut på batteriet i förrgår och efter det går det inte att starta mobiln. SonyEricssonloggan kommer fram sen hänger den sig i det läget i all evighet.

Att ta ut batteriet gör ingen skillnad.

Finns det någonting man kan göra själv eller måste den lämnas in? Jag har ju inget kvitto eller någonting så det kanske inte går att få något på garantin?

Saxat från ett annat forum:
    Turn on the phone without Simcard.
    Then go to hidden menu (turn jog dial up * jog dial down jog dial down * jog dial down *).The menu will pop-up.Go to Service Function.You will be asked wheather to format the disk or not.Format the the Internal (C: Disk You will loose all data ).
    If you are not able to go to Hidden Menu Then take your phone to SE Service Center.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Jo, jag har prövat det där redan, men efterssom den inte ens bootar så kan jag inte komma till den där menyn. Antar att det bara är att lämna in den...Det känns lite surt efterssom jag har en del piratkopierade program i den. :-/
    Nollvision i skogen

Liknande ämnen

1. Sonyericsson K700i
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-08-02, 22:05
  2. SonyEricsson s700i operatörslåst
    Av billeh i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-06-01, 08:42
  3. SonyEricsson k700i och adressbok
    Av billeh i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-31, 07:43
  4. Badad P910i
    Av cichlidae i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-02-09, 05:49
  5. sonyericsson k700i problem
    Av dalabengt i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-16, 17:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss