Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 20 av 20

Ämne: M II lösning

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    har gjort allt som ni säger här på forumet men får det inte tt fungera och tittat man runt här´så är jag inte ensam om detta många som har samma problem att fixen inte funkar måste väl gå och fixa detta

VILL INTE ha en massa spydiga kommentarer från vissa hade jag klarat detta hade jag inte frågat
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

hej!!
    Har också problem med fix filen den blinkar bara till.Min programmerare går ej att ställa i phoenix läge ,det är en enklare model med ingen usb ingång. hur gör man då :?

När du extraherat fixfilen kör den som överenstämmer med din com port Tex com1 som var ok för mig. Brännaren igång och kortet i, det hade jag och det funka direkt, (kanske en lyckträff). Sedan kör du "spöket" direkt efter. Lycka till.
    PS det finns en fixfil som ska köras om du har lowspeed. Finns att hämta på filer.

Citat Ursprungligen postat av Znocko
    När du extraherat fixfilen kör den som överenstämmer med din com port Tex com1 som var ok för mig. Brännaren igång och kortet i, det hade jag och det funka direkt, (kanske en lyckträff). Sedan kör du "spöket" direkt efter. Lycka till.
    PS det finns en fixfil som ska köras om du har lowspeed. Finns att hämta på filer.
    Funkar fin fint, så ni som har problem med att bränna gör som Znocko skriver, så skall ni se att det funkar.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Måste bara fråga samoth tror du vi inte har gjort som dom säger här vi hade väl inte frågat innan sen om det funkar fint fint för dig behöver väl du inte skriva här för det har så många andra gjort har kört piratkort hur många år som helst utan problem men nu när man inte kan så får man bara till svar funkar fint hos mig ni tror vist man är dum i huvudet
    är kass på det här med boxer och parabol så jag behöver så mycket hjälp som möjligt

Jag körde INTE med fixen, prova med 29-6M2 och direkt efter så kör du med den nya m2 filen. Tycker att det är lite tråkigt att du hoppar på mig så där, förstår att det är frustrerande när det inte funkar, ps jag tycker inte att du är dum i huvudet. OK
    /samoth

har prövat sorry är sur bara hoppas dom kodat om så det blir bra igen "L"

Pm-a mig, skriv så utförligt du kan vad du har gjort, så skall jag försöka att hjälpa dig.
    /samoth

jag gjorde som du sa inget hände . drog sen av kontakten mellan brännaren och datan gjorde sen om samma sak igen OCH SE NU FUNKAR DET TACK SNÄLLA SAMOTH ledsen :cry: att jag var arg innan MEN NU är jg så jävla

Va roligt att det fixade sig, ha nu en trevlig tv kväll
    /samoth

Liknande ämnen

1. lösning
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 18:56
  2. lösning på g??
    Av magellan69 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-26, 16:45
  3. Lösning på väg
    Av Fidde_1 i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 17:51
  4. lösning?
    Av gusten i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-29, 22:37
  5. En lösning?
    Av bängan i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 17:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss