Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: överhettat M II kort

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

överhettat M II kort

jag köpte mitt M II kort för kanske 2 månader sen och fick en brännare på köpet genom keycard men den brännaren kan jag inte ställa om som med mp 3.5 och kortet blev varmt bakom chippet och plasten smälte bakom chippet.är det nån mer som haft liknande problem så kanske det är denna proggramerare som inte kan hantera de nya filerna.brorsan har en mp 3.5 och har gjort på samma sätt som mig och det funkar

Jag har hört att det har kortet smelt så såm du seier men det är längesen.

Förmudligen har du en smartmouse brännare såm fodrar en 9 volts bateri eller adapter.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

det stämmer

jag har en adapter för 9 volt men det har funkat tidigare

Det är väldit noga att den får 9 volt adapten kan man intte vara säker att den jer altid 9 volt beror mucket på spänig i el lednigen. felet kan vara där.

Pröva ock stänga dator kopla av alla kablar från bränaren ock sät till baka, Dra kortet ut 1 mm
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss