läste på en sida häromdan att det finns m2 med au är det nån som kan bekräfta det eller är det bara ??
läste på en sida häromdan att det finns m2 med au är det nån som kan bekräfta det eller är det bara ??
dreambox7020 160cm glasfiber + 90cm
funcard . MII mp 3.6.titanium2,Dragoncam,Cryptoworks
har hört detta länge men ingen har bekräftat, när det väl gäller!!!
Jag har hört det åcså ock den är död nu därför så mycket bråblem med Mll fil
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
JA det har funnits AU kort till CD... Dock så hade någon idiot sålt dom hej vilt till vem som helst och dumt nog hade han sålt ett till någon på CD och vips så var den huvudnyckeln borta...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Deaaaaaas det finns visst Au kort som fungerar,ja vet 2st som har det i GBG, men dom kostar 3000kr,Så nyckeln är inte borta ännu.En av dom 2 personerna köpte ett sådant kort dan innan Julafton.
3000:- då kan man teckna ett abb
dreambox7020 160cm glasfiber + 90cm
funcard . MII mp 3.6.titanium2,Dragoncam,Cryptoworks
Sluta och tjata om au hela tiden,titta på tv istället så har ni bild längre.....
en polare som har ett au kort, efter att han köpt det för 2000:- tog det ca tre veckor så dog det, snubben som sålde kortet tog tillbaka kortet och fixade till det, nu har han au igen och är glad som f-n. Jag ringde honom nyss och kortet fungerar fortfarande...
Även detta kort finns i närheten av GBG
Jag blev också erbjuden att köpa ett kort men tyckte att 2000:- var lite väl mycket pengar när det kan dö när som helst....vill dock minnas att killen lämnade 3 månaders garanti på kortet och kompisen fick ju sitt fixat efter att det dog första gången.
Jag hatar kortprånglare som ska tjäna pengar på piratkort men lite heder hade han iaf...
Så nog finns det au kort som fungerar!
Tänk om dess information kunde spridas till oss så vi slapp uppdatera hela tiden...![]()
Men som flera sagt förut, det är ingen rättighet att kunna titta på gratis tv!