Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: ANG team pdk

  1. #1

    ANG team pdk

    :roll: "Citerat från annat board"

    FRÅGA TILL TEAM PDK

    --------------------------------------------------------------------------------

    Det er måske igen kun et løst rygte, som er sat i omløb med onde hensigter, hvilket jeg da håber meget på.

    Jeg har hørt i min øresnegl at Team-PDK opløses og boardet lukker pga. interne stridigheder og uenigheder med MII-Teamet.

    Det ville nu være meget betryggende om Team-PDK ville be/afkræfte disse rygter.

    Dette er absolut bragt som et meget seriøst indlæg.

    --------------------------------------------------------------------------------
    Svar från Team-PDK

    --------------------------------------------------------------------------------

    vi må se hvad fremtiden bringer.
    det er korrekt at der er interne stridigheder.
    det er korrekt at siden her måske ikke overlever årsskiftet.

    hvis der ikke opnås enighed inde i TeamPDK inden 31/12 vil siden være borte 1/1 2005.

    --------------------------------------------------------------------------------
    så frågan är vad framtiden har i form av filer
    **** kom ihåg, google är din vän ****

  2. #2
    Läste oxå det. Verkar bekymersamt!!! Blir nästan lite rädd, vad fan händer då? Svart för all framtid? Det här var ingen rolig julklapp!!!

  3. #3
    :cry:
    --> NOLLTOLERANS <--

  4. #4
    Blir nog inte så illa med tanke på att det verkade som att de som tog hand om MII-filerna inte var missnöjda med varandra.

  5. #5
    De kanske skojar igen, precis som när de skojade när de släppte nya filer inför julen.
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  6. #6
    får ju hoppas att dom skämtar med oss
    **** kom ihåg, google är din vän ****

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av husmor
    Blir nog inte så illa med tanke på att det verkade som att de som tog hand om MII-filerna inte hade var missnöjda med varandra.
    Min läsförståelse kanske inte är optimal idag, men vad betyder ovanstående mening egentligen? :?

  8. #8
    bra fråga har läst meningen ett par ggr så det är nog inte bara din läsförståelse
    **** kom ihåg, google är din vän ****

  9. #9
    puuhuu, fan gubbar va glad jag blir när jag ser att ni oxå hade problem med ovan texten. precis som ni så läste jag den ett par gånger!!! men sen sket jag i det och stängde av...Har gått runt och trot att det är all maja och skunk man har rökt när man var yngre som spelade ett sprat på hjärnan, men puuhuu det var det inte...

  10. #10
    jag behöver också hjälp att förstå vad husmor skrev

Liknande ämnen

  1. Team PDK
    Av lindtax i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 15:13
  2. Tack M-II & Team Pdk...
    Av zadom i forum Canal Digital
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 16:57
  3. Team pdk
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss