ladda multi 1,80 från fil arkivet
och ta mpset power on och phonix 3,58
kör sen filen i normal eller philps läge beroende på vilken box du har stäng sen muliti och kör den nyaste m2 filen har du en mp 3,5 kör den i usb läge
och klart
ladda multi 1,80 från fil arkivet
och ta mpset power on och phonix 3,58
kör sen filen i normal eller philps läge beroende på vilken box du har stäng sen muliti och kör den nyaste m2 filen har du en mp 3,5 kör den i usb läge
och klart
har du en m2 brännare från key**** så behöver du inte multi 1,80
1.Multiprog. 3.5 serial med ladare som de går och justera på 7.5v,9v eller 12v...
2.dreambox 500s
3. OCX filen fixat i system 32
4.Testade med olicka old-file bland de den 29-6
5.sen körde nya filen både prog: "normal" och 3.5 usb
6.testade med fix istället för 29-6 och sen spöke
7.allt i phenix läge alltid???? Där är felet, eller???
7. programerade 29-6 i phenix med 1.80 multiprogramerare 3.5, sen stängde jag multi och programerade med nya filen (var tvungen att stänga av multi,anars kommer ett medelande och går ej)
8. allt går utmärkt och bilden saknas i tv
9. jag har programerat tidigare och är ingen nybörjare.....men jag kämpar sen igår eftermidag och lyckas ej!!!
Kör med ett friskt batteri istället
Kolla att MII filen är daterad den 27 december 2004, 16:32:44
sätt programmeraren i phoenix manuellt med mpset
kör spöket med highspeed off och programmer normal
Om programmeringen går igenom utan felmeddelanden men fortfarande ingen bild så gör samma sak igen.
Rätt vad det är så hoppar det igång
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
MII filen är daterad den 27 dec. 2004,16:33
Programmeraren sätter i phoenix alltid manuellt
Spöket highspeed off,och prog.normal men hittar inga baterier (hade 2st.) så har kört med "laddare"
Programmerigen går igenom utan felmeddelande(fick alldrig inan heller någon felmeddelande)-ingen bild igen!!!
måste köpa baterier och testa imorgon!
Tackar så mycket för hjälp!!!
stäng av boxen och vilken box har du
Får ett meddelande vid programmering F6FF, sedan stängs progget ner.
vad har du för brännare
3.5USB 04-06-26 går att progga utan error. Vid fix körningen blir det ingen kontakt med kort.