Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: HJÄLP MIG

HJÄLP MIG

Hej har fått en 9780s & skulle vilja få lite hjälp hur man får in tex viva, kan ju inte göra något med mottagaren står bara sätt i kort jag har inget!
    Nån som kan hjälpa mig med detta...

Ok, fråga numemr ett är ju om den är NDS-uppgraderad och därmed låst till Viasat.

Om du söker på forumet med sökordet "9780s", så finns det en del läsning.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Vet ej

Jag vet inte om den är uppdaterad till nds

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Vad står det i displayen när du startar den?

SC ?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

k

Det står Sätt i kort,kommer inte förbi det på nåt sätt tror jag

bjorne00
    Gäst
    Jag hade en sån mottagare innan.
    Tyvärr så är de sunkiga av naturen.

I vilket fall som helst, så öppnade jag lådan och hade den avstängd, jag byglade en av de byglingsbara kontakterna och slog på matningen igen.
    Vips så hade låset försvunnit.

Jag har inte kvar mottagaren nu, så jag kon inte kolla vilken bygel det var jag kortslöt.

Har för mig att det var en långt bak till hövger omman har mottagarens from mot sig.

Jag gorde detta för länge sedan innan det fanns patchar. Nu är det väl säkrare att ladda ner en patch kanske än att bygla, men då fanns det inga alternativ..

Lycka Till !

ps. nu har jag en Samsung 9500, och det går inte att jämföra på samma dag med den gamla Nokian ds.

Re: HJÄLP MIG

Citat Ursprungligen postat av razza77
    Hej har fått en 9780s & skulle vilja få lite hjälp hur man får in tex viva, kan ju inte göra något med mottagaren står bara sätt i kort jag har inget!
    Nån som kan hjälpa mig med detta...
    musik kanalen viva?

rikta mot astra.. har jag för mig

http://www.kingofsat.net/en/
    VU+

NU ett annat problem

Har bra signal,får de 3 st provkanalerna på astra men när jag ska göra en kanal sökning så söker den på sirius även om jag har ändrat det till astra..

Hur ska jag fixa detta då???

Inställning

Har bra signal, får de 3 st provkanalerna på astra men när jag ska göra en kanal sökning så söker den på sirius även om jag har ändrat det till astra..

Har en nokia 9780s nån som vet varför det blir så??
    Är det nån inställning bara?

Varför blir det så?

Har bra signal, får de 3 st provkanalerna på astra men när jag ska göra en kanal sökning så söker den på sirius även om jag har ändrat det till astra..

Har en nokia 9780s nån som vet varför det blir så??
    Är det nån inställning bara?

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss