på titancard2forumet, finns 3in1-filer med fungerande conax - 28-12-04
irdeto och viaccess finns också på kortet.
Funkar just nu på min magic cam och kodar av både conax och via. (allcam-filen är den som funkar för mig)
på titancard2forumet, finns 3in1-filer med fungerande conax - 28-12-04
irdeto och viaccess finns också på kortet.
Funkar just nu på min magic cam och kodar av både conax och via. (allcam-filen är den som funkar för mig)
vart får man tag på filen?
Dreambox, 70cm parabol med fyra LNB. Senaste Hydra med cardsharing Cona* och viaspratt, comhem cardsh* på dm 500, xbox 360 samt 2 xbox och en htpc
http://www.titancard2.mine.nu/forum/...d47e72ac3a528a
kanske du behöver registrera dig.
http://www.titancard2.mine.nu
Tack för den Culo.
Betyder detta att koderna finns tillgängliga "text"-format?
Nix det är också krypterat skit :cry:
Det är $$ som styr nuförtiden :evil:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Hur snabbt brukar det komma filer till Titancard egentligen? Det är svårt att hitta någon information om det kortet tycker jag. Jag står io valet och kvalet melann ett sådant och ett M2, men jag tycker Titan verkar bra mycket mer framtidssäkert faktiskt.
Nollvision i skogen
Ja de kan du ju ha rätt i att det är mer framtidssäkert men nu är det ju så att Titanim filer hinner ju aldrig komma ut innan det kodas om så i dagsläget skulle jag om jag vore du investera i ett M II, men det är bara min åsikt.Ursprungligen postat av cichlidae
// X-Files
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"
Njao, men i så fall blir det ju Titan 2.. Just nu verkar det ju luddigt med M2 så jag ska nog vänta till ett tag efter nyår med att köpa. Jag ser så lite på TV att det inte spelar mig någon större roll. det är mest möjligheten att kunna se jag är ute efter. :-)
Nollvision i skogen
å andra sidan så vet man juh inte hur säkra m2 korten är efter nyår, eller ?
själv sitter jag med 3 kort titan,m2, basiccard.
har aldrig klarat mig utan m2. men tycker titanium är lite häftigare och stabilare. basiccard brukar jag inte röra. mer än att man ibland har lånat bort det till grannen en sväng.
iofs snackas det om titanium2 nu.
börjar bli lite för mycket kort på marknaden nu känns de som.
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals