Vilket program krävs för att läsa ett orginalkort,
det måste ju finnas för annars skulle inte boxer burken kunna läsa,eller har jag fel?det kanske skulle gå att konvertera programvaran i en boxer att passa en dator? eller??
bara en undran
Vilket program krävs för att läsa ett orginalkort,
det måste ju finnas för annars skulle inte boxer burken kunna läsa,eller har jag fel?det kanske skulle gå att konvertera programvaran i en boxer att passa en dator? eller??
bara en undran
e du go eller??
hade de gått att läsa ur korten hade de funnits p-kort till boxer för länge sedan......
DEN FINNS INGA PUBLIKA POGRAM SOM KLARAR DET
Ja tänk att det förstog jag med,
men det var liksom inte det jag menade,
det jag menade var att dom flesta försöker att knäcka koden,
men det kanske skulle vara lättare för en programmerare att skapa ett program som kunde läsa ett orginalkort,
Man behöver knäcka kortets skydd för att kopiera det eller läsa ur nycklarna. Och det är inte gjort. Därför går det inte.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
Det går bara att köra programmet på korten. Det kan man göra på sin dator också. Men det går inte att läsa ur dom. Om man inte hittar en lucka i korten eller lyckas knäcka nuvarande koden så kan man skicka in en signal i koret och se vad man får ut. På det sättet kan man programera en skaplig kopia av det.