Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Piratkort till Tv3+ZTV ????

  1. #1

    Piratkort till Tv3+ZTV ????

    Ursäkta en nybörjares dumma fråga, men finns det fungerande piratkort till TV3 o ZTV ??? Vad jag förstår har Viasat bytt till ett svårforcerat (?) system, men det var någon som sa att 3:an o ZTV går att kolla på med hjälp av nån typ av äldre (?) piratkort??

    Är det nån vänlig själ som kan upplysa mig om vad det är jag ska ha för kort i så fall?? Var får man tag i det ?? Vad för typ av brännare krävs??

    Tacksam för svar!

    Mitt abonnemang på Viasat går ut nu, och jag har ingen lust att betala deras abonnemang bara för att se 3:an o ZTV.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Om du inte har fått din mottagare uppdaterad till NDS och du fortfarande kan kolla på Viaccess kanaler så kan du hämta filerna från http://stopstop.mine.nu och bara bränna in på ett guld/funkort och köra
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Tackar för snabbt svar!

    Då kommer nästa dumma fråga: Hur vet jag om min mottagare är uppdaterad till NDS??/ eller om jag kan se viaccess??

    Det är en Thomsson DSI 35 T (tror jag den heter) och abonnemanget har väl löpt på 2 år. Mottagaren har inte varit inskickad till Viasat vid nåt tillfälle, och jag kan inte minnas att vi fått nåt nytt programkort utskickat under tiden heller.

    P.s Är det fler kanaler än 3:an o ZTV som jag kan få in på piratkortet i så fall?? d.s

  4. #4
    Ja, det är några till, TV8, NRK 1 och 2, DR 1 och 2, norska och danska TV3 bl.a...
    Kolla i menyn vilken programvaruversion boxen har!

  5. #5
    Hej. Hur gör man för att bränna in filer på ett kort?

Liknande ämnen

  1. piratkort till boxer
    Av steeveho i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 10:25
  2. Piratkort till boxer??
    Av P3774N i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-11-08, 14:33
  3. Piratkort till boxer?
    Av texas79 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-03, 19:28
  4. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2003-07-03, 12:07
  5. Piratkort till conax.
    Av fevzi i forum Canal Digital
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 05:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss