Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Program

  1. #1

    Program

    Ibland när jag zappar på min samsung 9500 AY så ser inte jag vilket program som är just nu eller det program som kommer efter!

    Varför?

    Kan det vara så att jag måste finjustera parabolen för jag har för svag signalstyrka?

  2. #2
    Tror det har med vilket kort du har i mottagaren, m2 funkar så där i EPG medan titan är klockren.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #3
    Det har funkat hur bra som helst förut. Det är nu på slutet som det har blivit så här. Jag har ett m2 kort iaf.

  4. #4
    Kan inte riktigt förstå hur epg:n skulle kunna vara beroende utav vilket kort man har, eftersom epg data skickas ut okrypterat (så att vi ska frestas att skaffa abb).

    Tillbaka till problemet: Förmodligen är det bara så att mottagaren inte funnit läsa all epg-info för kanalen, men andra ord vänta ett tag på samma kanal eller om det inte skulle fungera växla mellan två kanaler.

  5. #5
    @husmor

    Precis som du skriver "mottagaren inte funnit läsa all epg-info för kanalen" det har med vilket kort du har i mottagaren.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  6. #6

    Det brukar vara

    likadant med originalkortet ibland. Kanske dom laddar upp nya nycklar.

  7. #7
    Ibland löser epgn sig om du stänger av lådan med knappen på baksidan och sedan sätter på den igen
    Auktoriserad julmusttestare.

Liknande ämnen

  1. Program ?
    Av tolare i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 20:36
  2. Program
    Av Balders-balle i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 20:48
  3. program
    Av Videoguard i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-01, 17:50
  4. Program????
    Av Coyote i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 16:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss