Hej!
Kära Gert, du känner inte mej hör jag :P jag råkar ut för dom mest bisarra fel man kan tänka sej ser du, te x det ni ska få höra nu...
Jag gjorde så här...
1. jag startade Elvis, valde comm port, satte den i pheonix läge.
2. startade MKextract. extaherade viasat orginalkort,
3. startade SecaNix och följde instruktionerna med att fylla i MK och PPua som jag tog från providern som jag sparade från mkextract.
gjorde allt detta sen började jag bränna kortet (efter att jag brytit strömmen till mp3.5:an stoppade kortet i dekodern då kommer det fram en ruta på skärmen som säger "Programkortet är oläsbart eller isatt fel"
då tar jag ut det för att bränna om det MEN då när jag stoppar in kortet i brännaren och trycker sök kort så kommer detta fram ett tag efter att den har sökt. "Access violation at adress 00402E58 in module "mp.exe" Read of adress FFFFFFFF." sen när jag försöker söka det igen står det "Access violation at adress 00006C6C Read of adress 0006C6C" eller så säger den att han inte hittar ngt smartcard och sen så måste jag stänga av mp6 via aktivitetshanteraren för den hänger sig.. Förklara det ni, har jag sabbat 2 st nya GK nu då eller?
Ps: sånt här händer bara mej, allt jag tar i går sönder :-(

Svara med citat