Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Mp 3.5 med windows 2000

  1. #11
    Programmeraren fungerar . Den är testad på annan dator nu och korten är perfekt uppdaterade. Vad eller hur kan man göra för att kolla comporten. Jag lär ju ha den en månad nu så det hade varit kul att lösa problemet o ha prog. hemma o kunna uppdatera sitt kort, med tanke på hur ofta dom uppdaterar

  2. #12
    Snälla har ingen ett tips på hur man kan göra för att en dell ska funka i comporten

  3. #13
    Har du testat att uppdatera bios som nån skrev innan?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #14
    Har du kollat om det inte är nått annat progg som bevakar comporten?
    Eftersom programmeraren börjar blinka så kan man ju gissa att det är nått som försöker kommunicera med den och blockar all annan kommunikation.

    Det är nått du får reda ut själv :wink:
    Alternativet är en 3.6 USB
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #15

    Mp 3.5

    Hejsan !

    På Adteknik finns det ett program men det är till Windows ME men att testa är ju inte fel ! Det ligger på downloads o heter DTRlow 0.0 .
    Det gör att inte programmeraren startar när man startar !

    Gott Nytt ÅR 8)

  6. #16

    Mp 3.5

    Hejsan !

    På Adteknik finns det ett program men det är till Windows ME men att testa är ju inte fel ! Det ligger på downloads o heter DTRlow 0.0 .
    Det gör att inte programmeraren startar när man startar Windows !
    Menar jag !


    Gott Nytt ÅR 8)

  7. #17
    Att uppgradera bios är tyvärr för mig överkurs. Har aldrig gjort det. Och hur jag kollar om nåt annat program bevakar comporten är jag osäker på hur man kollar. Jag ska kolla lite på det man annars ger jag upp. Jag får vänta tills jag får tillbaka min egen. Tack för hjälpen ändå
    Samsung 9500 em via. mp3.5 m2

  8. #18
    Uppgradera bios på en lånad data är väl inte så lämpligt :lol:
    Samsung 9500 EmVia. Combobox. M2. Titanium. Funcard. MP 3.5

  9. #19
    Tack för tipset stedvato men det funkade inte. prog startar ändå. Jag ska ringa o kolla med ad-teknik efter helgen. annars så får det vara så till jag får tillbaka min egen data. 8)

Liknande ämnen

  1. Windows 98SE och Windows update
    Av folke i forum Windows
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 14:21
  2. Windows 98SE eller windows ME
    Av snugge i forum Windows
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-27, 07:53
  3. Ucs 2000
    Av bigswede i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 18:24
  4. [LÖST] Ucs 2000
    Av cola72 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-20, 14:33
  5. ucs 2000
    Av Alt går om man vill i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2003-12-20, 10:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss