Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Tips på lämplig digital satellitmottagare ??

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Realmode
    Mja, att dreambox klarar videoguard och originalkort känner jag till. jag ställer mig mera tveksam till samsung och dragon. att det utvecklas och testas mja, men fungerar? men nu får jag kanske reda på hur det ligger till.
    Min funkar med både orginalkort och piratkort.
    Det sägs även att den skall klara av videoguard men det är inget jag kan bekräfta.

  2. #12
    jag utryckte mig lite oklart. det var om konfigurationen hanterar videoguard jag var tveksam till.

  3. #13
    jag skulle rekommendera en Nokia 9802s med CA-modul för Conax. En mycket bra box.

  4. #14
    Tackar för många bra tips!

    Vad tror ni om en Nokia 9800s, med en matrixmodul?? Då har man väl goda förutsättningar för att klara de flesta kodningssytem??

    Några tips/erfarenheter??

  5. #15
    Är inte helt säker men har för mig att Nokia boxar inte tycker om Matrix och Dragon cam

  6. #16
    NOKIA 9800, klara inte videoguard,men de gör 9802,och trots påstående fungera Dragon inte med viasats nya system videoguard.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #17
    Dreambox är det som gäller, min bästa investering på länge.

  8. #18
    dreambox såklart !!

Liknande ämnen

  1. Satellitmottagare med störningar
    Av mr_richard i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 13:30
  2. Reparation av satellitmottagare
    Av K.K. i forum Övrigt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-15, 08:50
  3. Två satellitmottagare
    Av Hermle i forum Övriga mottagare
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-02-06, 16:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss