Visa resultat för omröstning: Har du sagt det till dig själv idag?

Antal röster
108. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja

    24 22.22%
  • Nej

    84 77.78%
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Jag ska aldrig mer dricka sprit?

  1. #11
    NEJ.

    Är lite sen med att svara men det beror på att jag typ har vaknat till medvetande idag Kan stolt skryta om att jag sov på 12 slaget!! Ni kan kalla mig sopa eller vad annars ni önskar men det är Rock'n roll. jag drack enbart sprit på nyår (lite för mycket) Tycker att om man ska supa sig full ska man dricka sprit. Öl kan jag dricka om ma ska festa.

    Jag har festat ganksa hårt de senaste tre - fyra åren så kroppen har tagit lite stryk men har även vänt mig vid alkoholen. Kan även tillägga lite om minnesluckor som jag läste här i det senaste inlägget. Om att även när jag har druckit onormalt mycket alkohol så har jag alltid kommit ihåg det mesta av kvällen. Visst man kanske inte jämt har haft en exakt minnes bild av vad som ahr hänt men till en 85 -90 % så minns jag alltid

    Kan Berätta om att jag har skurit ner välldigt mycket av mina alkoholvanor dricker inte på vardagar sedan ungefär 4 gånger i månaden.
    --> NOLLTOLERANS <--

  2. #12
    @Braindead

    Kommer man från staden gud glömde! så finns det kanske inte mycket annat att göra, dom 3 S - en,
    "supa surfa sova"
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #13

  4. #14
    Kul med länkar:

    Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:

    * Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.


    * Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.


    * Sidan existerar inte längre på denna server.



    --------------------------------------------------------------------------------


    Till Passagen
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    @Braindead

    Kommer man från staden gud glömde! så finns det kanske inte mycket annat att göra, dom 3 S - en,
    "supa surfa sova"
    Haha så sant
    --> NOLLTOLERANS <--

  6. #16
    sidan funkade när jag skrev inlägget
    prova http://hem.passagen.se/turboice/ sen under sjuka bilder
    mvh
    t
    Citat Ursprungligen postat av Samoth
    Kul med länkar:

    Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:

    * Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.


    * Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.


    * Sidan existerar inte längre på denna server.



    --------------------------------------------------------------------------------


    Till Passagen

Liknande ämnen

  1. DM800 HD aldrig startad
    Av conta1968 i forum Dreambox
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 21:10
  2. Öl, vin å sprit i Świnoujście?
    Av Ollan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 23:12
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-02, 20:11
  4. Aldrig knäckts??
    Av Nallemannen i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-12, 18:56
  5. aldrig mer, eller???
    Av snurpen i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 14:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss