Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: AU kort?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    rayztorm
    Gäst

AU kort?

Hur kommer det sig att vissa AU kort är helt automatiska, man slipper alltså slå i koder på flera månader, medan andra AU kort måste man slå koder titt som tätt?
    Hur är dem korten brända?

Om au kort

ett AU kort "söker automatisk nya koder" detta gäller alla kanaller utom PPV film och PPV sport när comhem sänder till ua(specifik adress).
    ..när de sänder till ua då måste man "remota" för att kunna se PPV

rayztorm
    Gäst

Re: Om au kort

Citat Ursprungligen postat av allierad
    ett AU kort "söker automatisk nya koder" detta gäller alla kanaller utom PPV film och PPV sport när comhem sänder till ua(specifik adress).
    ..när de sänder till ua då måste man "remota" för att kunna se PPV
    Har kompisar vars kort uppdaterar allt inkl. PPV. Dem behöver inte slå in några koder när Com Hem kodar om.
    På mitt kort ,som är AU, måste man slå in både "vanlig" Com Hem och PPV Movie. Varför??

Om jag uppfattar rätt

Men om du måste "remota " både vanligt utbud och PPV när koderna ändras då är det fel med ditt au kort.

Om kompis kort har au till PPV då skulle vara bra om du frågar om hur har dom fixat au till specifik adress, jag och många andra skulle vara glada om vi får veta hur man gör ;-)
    vänliga hälsningar

mitt funkar

det har hängt kvar sedan december :-) aldrig tappat ppv - full auto.

rayztorm
    Gäst
    Om jag skulle skaffa det här paketet från SAT.nu:

Startpaket 2 (Proffspaketet)
    Innehåller 1 st MP3.5,1st Guldkort, styrprogram för Windows 95/98/NT4/2000/XP på PC-diskett och förlängningskabel. Samt bruksanvisning.Kr: 760,00

Kan man då låna ett piratkort av en kompis eller nåt som har fullt AU och läsa av kortet och bränna rakt ut? Skulle detta funka? Eller måste man göra på ett annat sätt? Vilka program ska man då använda sig av?

Tacksam för svar.

rayztorm
    Gäst
    upp. :smile:

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss