Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: mp3

  1. #11
    @dizzy
    Bitorent funkar jättebra! men som alltid är du beroende av seedare, god sed är när du har tankat färdigt så ligger du kvar och lägger upp lika mycket. Snabbt ? tja ibland går det utav bara fanken. Fördel = lätt och det finns allt.
    http://www.thepiratebay.com/
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  2. #12
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger

  3. #13
    Jag tycker hela den nyheten är helt sjuk. Själv kommer jag givetvis forsätta med dessa olagligheter så det är bara bra, men att en seriös tidning som SvD drar upp på förstasidan att det är lugnt att vara olaglig eftersom polisen/åklagarmyndigheten inte har resurser...aftonbladet kan man ju förstå då de inte är seriösa...

    Varför skriver de inte:
    Riskfritt stjäla cyklar trots lag
    -Fritt fram fortsätta stjäla
    – Polisen kommer inte att kraftsamla för det här på något sätt, såvida inte statsmakten kommer och säger att vi ska lägga annat åt sidan. Vi har inget folk över till det här utan kommer att fortsätta att prioritera efter straffskalorna, säger Anders Ahlqvist.
    Det innebär i praktiken att anmälningar om brott mot den gamla lagen kommer att förbli oåtgärdade i de allra flesta fall.


    Tror ni några skulle undra vad de höll på med då?

  4. #14
    Jag tycker att dc++ är klart bäst speciellt det att man kan ladda hem hur mycket man vill utan att riskera att gå "över gränsen" med antalet GB hos din leverantör. Se bara till att gå till en HUB nära dig och plocka hem från personer from samma leverantör så mäts inte antalet GB.
    Klart bäst tycker jag
    Egen parabol, Samsung 9500 AY, MP 3.6, MII, Titanium, Goldkort

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss