Har ett Titancard2 som jag köpte i höstas och efter jag fått hem det och provar allt som gick och konstaterat att jag ej kunde få igång det ihop med min combbox så åkte det ner i skrivbordslådan och ett m2 kort inhandlades och det har fungerat bra! Har fiskat upp titancard2 korten nu igen och provat nu när jag har hittat program och filer. Och det står likadant som sist "kontrolera kort" Har tagit bort OS och lagt in som det står OS 2.03 och provar med både "3in1_ConaxCam_Dez29_crypted.crd" och den andra filen som hette "3in1_AllCam_Dez29_crypted.crd", bara en fil åt gången, förstod att det bara var conax filen men provade den andra för säkerthets skull. Men det fungerar ej så det är väl bara att stå där med lång näsa och att man har kastat pengarna i sjön när man köpte det kortet, särskilt när man köpte ett titanium kort och fick detta istället... Men tydligen så är det bara att skicka ett sånt om dom andra har tagit slut och ej informera att man skickar ett titaniumcard2 istället... Hade ju inte gjort nått om dom fungerade! Men till frågan, är det nån som har fått igång ett titaniumcard2 och hur gjorde ni? Mycket tacksam för svar!