Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Titancard2 och Combobox

Titancard2 och Combobox

Har ett Titancard2 som jag köpte i höstas och efter jag fått hem det och provar allt som gick och konstaterat att jag ej kunde få igång det ihop med min combbox så åkte det ner i skrivbordslådan och ett m2 kort inhandlades och det har fungerat bra! Har fiskat upp titancard2 korten nu igen och provat nu när jag har hittat program och filer. Och det står likadant som sist "kontrolera kort" Har tagit bort OS och lagt in som det står OS 2.03 och provar med både "3in1_ConaxCam_Dez29_crypted.crd" och den andra filen som hette "3in1_AllCam_Dez29_crypted.crd", bara en fil åt gången, förstod att det bara var conax filen men provade den andra för säkerthets skull. Men det fungerar ej så det är väl bara att stå där med lång näsa och att man har kastat pengarna i sjön när man köpte det kortet, särskilt när man köpte ett titanium kort och fick detta istället... Men tydligen så är det bara att skicka ett sånt om dom andra har tagit slut och ej informera att man skickar ett titaniumcard2 istället... Hade ju inte gjort nått om dom fungerade! Men till frågan, är det nån som har fått igång ett titaniumcard2 och hur gjorde ni? Mycket tacksam för svar!

Pratar du om Titanium 2 eller Titancard/titancard2?

För titancard så får du nog bäst hjälp på deras eget forum. Det är ju ett ganska nytt kort som är ganska okompatibelt än så länge verkar det som.

Titanium 2 har jag däremot aldrig hört talas om några existerande filer till.

Hur man ser skillnad på de olika korten diskuteras bara ett par-tre trådar längre ner eller upp.

Hej, var lite trött när jag skrev det sista... Titancard2 är det kortet jag menar! :-)

hej vill bara få klarhet i en sak. tänker på TITANIUM2.

de filer som är till titanium måste väl passa till titanium2 eftersom de verkar som minnet är den ända skillnaden. eller har jag fel nu?

kan man jämföra titanium med funcard som har samma atmelkrets fast olika storlekar på eeprom minnet ?
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

Nej det går inte, annan bootloader annat OS annan transportnyckel
    Se också http://www.comhit.net/viewtopic.php?p=77530#77530
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Nej Titanium och Titanium2 är inte samma filer till T-bird förklarar här : http://www.comhit.net/viewtopic.php?...card&&start=15

okey okey, tack för det.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

Liknande ämnen

1. combobox
    Av magnus i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 01:00
  2. New Titancard2 conax - 3in1_29-12-2004 out
    Av salsero24se i forum Canal Digital
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 20:34
  3. Titancard2 conax
    Av marmag i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 20:53
  4. titancard2 filer con@x 28-12
    Av culo i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 15:10
  5. titancard2 med tit1 koder
    Av culo i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 11:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss