Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 54

Ämne: 11 Januari stämmer det.

  1. #41
    dom har ju skrivit till dom som har fått nya kort att dom måste sätta i kortet före den 11/1 så då händer det nog inget förrän tidigast i natt?

  2. #42
    Hoppas jag får se hockeyn ikväll! Hejja Frölunda
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #43
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    kl är 21:09 och inget har hänt.

    När kommer nästa panikdatum alla skall vara rädda för...? :roll:

  4. #44
    ni behöver inte skriva något mera i det här ämmnet detlär väl synas när det händer. nog snackat NU...
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  5. #45
    för skoj skull kommer det säkert på fredag

  6. #46
    Citat Ursprungligen postat av culo
    kl är 21:09 och inget har hänt.

    När kommer nästa panikdatum alla skall vara rädda för...? :roll:
    Vi får snurra på lottohjulet :lol:

  7. #47
    Hahaha! Ska vi säga 13:e januari... hehe /Håkan

  8. #48
    skulle inte skratta så högt än,,,ja är glad för varje dag man kan se ,,,rätt va de är så kan vi inte de mer ,,,,men hoppas att de går länge innan dom överlistat oss se bara hur de går me comslem de är svart än å inte skulle de va så skoj om de vart svart på CD ett år bara sådär,,,,va ska man göra då,,,men ja tycker samtidigt de är rätt lönlöst å fundera på datum hit å dit,,,,,inte så noga vem som säger rätt datum, bara de är länge tills de infaller

  9. #49
    jag fattar inte vad ni är oroliga för? tycker det har blivit för upp blåst precis som vågen i asien!!! när cd sätter stop för oss lär vi märka det och det kommer inte att smyga sig på så här om ni tror det!!! vad glada så länge det funkar och sluta med att tro en massa skit!!!

  10. #50
    Håller med idig Zadom!
    Sedan undrar jag över alla som skriver: "Nu är det svart igen", bara för att på tips av någon vänlig själ kunnat konstatera att en norsk "reset fungerade". Varför skriver folk först i forumet att bilden är borta och sedan testar ev lösningar?
    Jag provar först med "norsk reset", kollar att parabolen hänger kvar osv.. innan jag ropar efter hjälp.

    // Jesse James

Liknande ämnen

  1. Stämmer denna websida?
    Av Nicepoz i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 19:07
  2. Canal Digital stämmer TV4!
    Av Logh i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-13, 14:25
  3. Stämmer detta???
    Av Gsson i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-27, 09:32
  4. Info om Dreamcard, stämmer det?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-14, 00:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss