Sidan 6 av 8 FörstaFörsta ... 45678 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 75

Ämne: Ännu en gång...

  1. #51
    jag vet hur du ska göra.. hade samma problem själv... Kolla i muliprog vilken com port du har brännaren ligger på, min låg på 5an och det gick ju inte för i spöket kan du bara välja com port 1-4. gör så här istället. gå
    in i enhetshanteraren i windows och och gå under portar. den port som är brännaren höger klicka på den och välj egenskaper, då kommer du in och väljer fliken portinställningar. där kan du ändra com porten då från tex 9 till port 1 då eller 2,3,4 du kommer få upp en varning ta ja då!!
    sen går det...

  2. #52
    Citat Ursprungligen postat av tompy80
    jag vet hur du ska göra.. hade samma problem själv... Kolla i muliprog vilken com port du har brännaren ligger på, min låg på 5an och det gick ju inte för i spöket kan du bara välja com port 1-4. gör så här istället. gå
    in i enhetshanteraren i windows och och gå under portar. den port som är brännaren höger klicka på den och välj egenskaper, då kommer du in och väljer fliken portinställningar. där kan du ändra com porten då från tex 9 till port 1 då eller 2,3,4 du kommer få upp en varning ta ja då!!
    sen går det...
    Jag har testat det innan, min ligger på 3:an. Men jag kan göra ett nytt försök, det skadar ju aldrig.

  3. #53
    Det blev samma resultat även om jag väljer comport 1. Failed to get an ATR på MII old och Error SW: på MII ny. Jag ger nog upp nu... Inget verkar funka :cry:

  4. #54
    körde du in den senaste m2 efter fixen? sätt in kortet riktigt dra ur sladden ur proggern in med den igen då ska det funka ha det bra kör fixen och den nyaste filen du kan glömma old. det funkar om du har rätt comport
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  5. #55
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    körde du in den senaste m2 efter fixen? sätt in kortet riktigt dra ur sladden ur proggern in med den igen då ska det funka ha det bra kör fixen och den nyaste filen du kan glömma old. det funkar om du har rätt comport
    Error SW: blev det enda resultatet :wall:

  6. #56
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Fick du det på slutet nu? Isåfall är det bara en bugg.

  7. #57
    fixen får inte fram någon ATR och nya MII ger mig Error SW:
    En bugg? I vilket och hur kan jag stöta på det hela tiden när inte ni gör det?

  8. #58
    får du error sw dra usb kabeln ur proggern sätt i den igen
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  9. #59
    fungerar kortet i annan mottagare ?

    error SW är en obetydlig bugg. händer på vissa kort bara.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  10. #60
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    får du error sw dra usb kabeln ur proggern sätt i den igen
    Det hjälper tyvärr inte....

Liknande ämnen

  1. Ännu ett fiasko!
    Av luvan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-09-08, 18:00
  2. ännu ett m2 problem
    Av Megaman i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-13, 13:09
  3. Ännu en nybörjarfråga
    Av simpatico i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 21:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss