Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Matrix Reloadet Cam

  1. #1

    Matrix Reloadet Cam

    Hej
    JAg undrar om det finns nån guide om hyr man kan programmera en Matrix Realodet eller om nån kan hjälpa mig.
    Jag har kortbrännare mp 3,6 och även programmerare till Magicmodul.

  2. #2
    Den ska väl programmeras med ett eller flera stora feta funcards.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

    Maitrix cam

    Jag har funcard men när man inte vet hyr man gör är inte så lätt.
    Tacksam för all hjälp jag kan få.

  4. #4
    Jag kan inte ett skit om matrix så du kan kolla här http://www.matrixcam.com/matrixreloaded.htm
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5

    Matrix cam

    Förstår inte nå engelska men det verkar som att jag får ge mig.
    Det värsta att det inte finns nå i närheten som kan göra det åt mig heller.
    Vet ni kanske nå ställe som säljer matrix programmerat om man betalar lite mer.

  6. #6
    de finns inget sånt ställe,då de är förbjudet att säler programerade moduler.,och med funkort fungera de bara ,om du har vers. 5(2st),eller ett fun6.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    de finns inget sånt ställe,då de är förbjudet att säler programerade moduler.,och med funkort fungera de bara ,om du har vers. 5(2st),eller ett fun6.
    jag köpte en ifrån en butik i malmö för ett år sen ...den var programmerat o klar när jag fick den

    I'm out of my mind, but feel free to leave a message...
    :lol:
    ---------------------------------------
    Dreambox DM7000s / Hydra Zeus

  8. #8

    Matrix

    Jag har funcard 3 st generations 3, 1st generations 4 och en generations 5. Som jag sa så verkar det för avancerat för mig. :?:

  9. #9
    Vad är det du vill se då?
    Det mesta går ju att se med en vanlig conax cam + TMB, hur allt fungerar hänger på din box också.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Cue_
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    de finns inget sånt ställe,då de är förbjudet att säler programerade moduler.,och med funkort fungera de bara ,om du har vers. 5(2st),eller ett fun6.
    jag köpte en ifrån en butik i malmö för ett år sen ...den var programmerat o klar när jag fick den
    de var för ett år sen,juni2004 byte dom krypteringar,och efter de kan man köpa olika update korts,men du kan fortfarande använda de som viaccess modul.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. Matrix nds
    Av DrCrypto i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-06, 16:36
  2. Matrix
    Av sarik i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-10-27, 20:56
  3. Matrix cam
    Av Bobbe1 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-10-03, 21:52
  4. matrix
    Av kaan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-27, 21:00
  5. Matrix reloaded
    Av giggelito i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-09-03, 12:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss