Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Varför inte plocka bort idiot-trådar?

  1. #1

    Varför inte plocka bort idiot-trådar?

    :?: En fråga till moderatorerna: jag har suttit och läst i snart 2 timmar och det finns ju massor med låsta trådar ang. såna som ljuger eller sprider värdelösa rykten. Är det inte bättre att direkt bara ta bort dem helt och hållet? Nu fattar jag i och för sig att låsta trådar = kassa trådar men det tog ett tag.

    Sen saknar jag bannern angående att det ej är knäckt. Är inte här jätteofta mer och det tog en liten stund innan jag kunde vara helt säker på att status är samma som tidigare.

    Gott Nytt År och tack för ett i övrigt bra modererat forum!

  2. #2
    Joo, men om man tar bort trådarna så undrar ju alla varför den togs bort. Kan ju vara en "bra" tråd som spårar ur, och då får ju kanske inte trådskaparen se svaret på sin fråga om den tas bort.

    Och chansen är nog rätt stor att, i andra fall, någon undrar vart den magiskt tog vägen och startar en ny med samma innehåll.

    Saknar också bannern. Inte så mycket för egen skull som för andras, eftersom det lättare (?) kommer frågor som "hur kan jag titta gratis"
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Anledningen till att bannern inte finns är att det då krävs ett mod, och det moddet har jag inte kunnat hitta igen, och kunnat installera. Ska försöka hitta det så snart jag kan.

  4. #4

    Re: Varför inte plocka bort idiot-trådar?

    Citat Ursprungligen postat av nikasp
    :?: En fråga till moderatorerna: jag har suttit och läst i snart 2 timmar och det finns ju massor med låsta trådar ang. såna som ljuger eller sprider värdelösa rykten. Är det inte bättre att direkt bara ta bort dem helt och hållet? Nu fattar jag i och för sig att låsta trådar = kassa trådar men det tog ett tag.

    Sen saknar jag bannern angående att det ej är knäckt. Är inte här jätteofta mer och det tog en liten stund innan jag kunde vara helt säker på att status är samma som tidigare.

    Gott Nytt År och tack för ett i övrigt bra modererat forum!
    På sätt och vis är det ju bra att dom ligger kvar för att statuera exempel.
    Även om det inte verkar ha lyckats riktigt, eftersom det då och då dyker upp nya trådar.

    Men alltid är det väl någon som tänker efter innan.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Trådar ska aldrig tas bort på ett bra forum, bara låsas. Så fort trådar tas bort är det censur och det är ytterst sällan något som man ska syssla med.
    Kolla bara på de stora engelska forumen, fulla av censur och allt vettigt folk försvinner till andra forum.

  6. #6
    Got it! Blir bara lite less när man läser 50:e posten om samma sak. Hittar ni bannern igen så bör det väl stoppa de värsta "galningarna" (som kanske ändå frågar...).

Liknande ämnen

  1. Varför tas inläggen bort?
    Av lassemaja i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-02-13, 09:30
  2. jag får inte bort det
    Av pittis i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 15:35
  3. Får inte bort den irriterande...
    Av piratkort i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-03-03, 16:05
  4. [LÖST] Kan vi inte låsa "spioner" ute från vissa trådar?
    Av *Wolf* i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 11:36
  5. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 11:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss