Information om cardsharing:
http://www.comhit.net/viewtopic.php?...r=asc&&start=0
Gäller inte bara comhem, även boxer.
Information om cardsharing:
http://www.comhit.net/viewtopic.php?...r=asc&&start=0
Gäller inte bara comhem, även boxer.
// Herman
Höjt bensinpris?
Det stör inte mig, jag tankar alltid bara för 100 kr i-alla-fall!
Ett skystar 2 kostar 749:-Ursprungligen postat av Evex
Borde fungera, om det fungerar för dvb-s kort så fungerar det med siUrsprungligen postat av kärri
Viasat och canal digital? antal användare som är möjligt?Ursprungligen postat av Hermansson
det ska funka, antal användare? det går nog att sätta upp ganska stora nätverk, det beror ju på hur ofta varje nod behöver kåmma åt org kortetUrsprungligen postat av kalle190
// Herman
Höjt bensinpris?
Någon som har tänkt på detta? skulle vara en guldgruva o gå ihop några kompisar.. Jag är helt klart intresserad...Ursprungligen postat av kalle190
![]()
Javisst.. bara att fråga folk om dom vill..problemet är som sagt att man måste ha en dreambox lr DVB-S kort . När jag kommer skaffa mig en dreambox så känner jag redan folk som sharerar canal digital, viasat, cyfra plus, polsat, digiturk ..ja helt ärligt de e över 16 satelit paket.. man pejar han 1500 sen e allt fixat..... men dreamboxen är mkt mer avancerad änn en samsung AY tex.. så lite kunnig måste man va..
Vad grundar du dessa siffror på? Möjlig datatrafik på din internetkoppling eller hur många förfrågningar kortet klarar?Ursprungligen postat av rojac
Går att köra season till en vanlig mottagare...Ursprungligen postat av Anders_79
// Herman
Höjt bensinpris?
kan man få cardsharing att funka till en vanlig mottagare om man har ett season interface i kort platsen?
har en Thomson DSI 4200 !!!
vilket program skall man ha i datorn isf för att det skall funka?
och kan datorn vara både cardsharing server & styra season interfacet?
detta låter väldigt intressant eftersom ett season interface + Infinity USB Phoenix blir billigare än att skaffa en dreambox![]()
måste skaffa com ports kort för pci också men men....
/mami
VU+ Duo2 DVB-C + Twin DVB-S2 med OpenVix.
Parabol: 1x Universal LNB + Rotor