Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Who let the dog out ?

  1. #1

    Who let the dog out ?

    Vet nån hur man prog wltdo fil ( titanium )?
    alla svart uppskattas.

  2. #2
    Som vanligt, men den går bara med seca modul
    RJ

  3. #3
    Tack för svaret !

    MvH .
    BRIAN2004

  4. #4
    Till dreven@

    Har hämtat wltdo fil, det innehåller hex filer till seca modul, irdeto modul......, är det innebär att man ska lada olika hex fil till olika modul ?
    har nån bra råd ? tack .

  5. #5
    Den är avsedd för dom eller MM, MR
    Fungerar inte i en conaxcam
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Den är avsedd för dom eller MM, MR
    Fungerar inte i en conaxcam
    Jag vet, men wltdo fil måste prog med en annan sätt ( tror jag ) eftersom när jag öppnar filen det finns bara hex filer till olika modul +picbined.INI.(?) utan eeproom , hur kan jag prog med dem till titanium ? tack för svar !

  7. #7
    Funkar i patchad samsung med.

  8. #8
    Till saralevo@
    Har prog precis ett titanium med "wltdo", hittade ej nyaste eeproom( till seca modul ) utan använde eeproom från 09/04 + nyaste hex till seca modul ),för nyckla lägger i hex filer, men det funkade inte i sammy (patchad)som du säger, men ska prova hos kompis som har seca modul sen.
    p.s : prog med bannan.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss