Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: ComHem Newbie

  1. #1

    ComHem Newbie

    Jag har skaffat en mp3.5 samt div progz. Jag har en sagembox. Jag har koderna. Jag har Guldkort. Hur gör jag nu !?
    Jag har förstått att för att skapa ett au-kort måste jag få tag på ett riktigt kort som jag kan sno mk'n ur (finns det inget annat sätt?).
    Men om jag skall göra ett remotekort hur gör jag då. Räcker det att bränna in det som finns i ComHemG.zip eller i 32Geoo_Comhem.zip filen och sedan knappa inkoderna via fjärren ?

  2. #2
    Ja det kan du.
    Men har du brännare så är det lättare att editera ee.hex innan du bränner den.

    Finns en del bra editering program.
    Här är en av dom.
    Gå in på :arrow: http://home.bip.net/parabolnisse/
    och ladda hem Viaccess Editor v4.2

  3. #3
    Skaffa det billigaste abonemanget och läs ut ditt kort. iaf JAG tycker det är värt 129/månad för att sen få alla kanaler

  4. #4
    LillTroll
    Gäst

    Låna

    Låna ett kort av en kompis.
    Använd guiden här eller på www.freetv.host.sk
    Ladda ner MkExtrakt, det hittar du om du säker på mkextrakt på www.google.com

    //Matte

Liknande ämnen

  1. Vad ska jag ha? Newbie!
    Av marcusbabe i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 14:50
  2. Newbie :(
    Av Sphinxen i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 09:31
  3. [LÖST] Helt newbie
    Av Omen i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 18:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss