Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 36

Ämne: Tack M-II & Team Pdk...

  1. #21
    Inte för att vilja vara negativ men dom lär ju tjäna pengar på att ge ut koderna.Inte för att vara schyssta mot oss.Det har ju sålts en del M-ll kort. :idea:

  2. #22
    Sänder över en jäkla massa tack från oss här nere i Malmö till Team Pirat DK & Co.
    Wörd !

    Till olyckskorparna som finns överallt....... * SUCK *

  3. #23
    Ja vi knallar tackar er med!Inte roligt att ha en svart bild!Stort Tack

  4. #24
    Ett stort TACK för ett bra jobb. Nu kan man andas ut TIK-SSK i kväll, kvällen räddad /Pludde

  5. #25
    Citat Ursprungligen postat av uffe1965
    Ett stort TACK för ett bra jobb. Nu kan man andas ut TIK-SSK i kväll, kvällen räddad /Pludde

    hmm, var inte så säker på det. Nyckeln är ju publik...

  6. #26
    Känner att jag inte vill tacka så hemskt mycket ännu.
    Allt med m2 o pdk känns lurigt ända in i märgen för tillfället.
    Vi har ju trots allt betalat för deras kort o då får dom väl stå för
    servicen. Får verkligen hoppas att dom fortsätter med det(om inte något drastiskt verkligen sätter punkt för det förstås) trots att försäljnings siffrorna av deras kort har sjunkit. Tänk om vanliga företag arbetat på det viset att när dom sålt sina varor o tjänster så kan man skita i servicen o kunderna.
    HOPPAS verkligen jag har fel. Men som sagt, det känns skumt i magtrakterna. :roll:
    Samsung 9500 em via. mp3.5 m2

  7. #27
    Nu vill jag inte vara en besserwisser som kommer och förstör tack-tråden till PDK men det är faktiskt inte TeamPDK som vi skam tacka denna gången.

    TitanCard gänget var först med filer! Det som Team MII gjorde var inget annat än att ta nyckeln och lägga in den i "spöket" snabbt som fan när nyckeln redan var ute.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av Kalle_nie
    Känner att jag inte vill tacka så hemskt mycket ännu.
    Allt med m2 o pdk känns lurigt ända in i märgen för tillfället.
    Vi har ju trots allt betalat för deras kort o då får dom väl stå för
    servicen. Får verkligen hoppas att dom fortsätter med det(om inte något drastiskt verkligen sätter punkt för det förstås) trots att försäljnings siffrorna av deras kort har sjunkit. Tänk om vanliga företag arbetat på det viset att när dom sålt sina varor o tjänster så kan man skita i servicen o kunderna.
    HOPPAS verkligen jag har fel. Men som sagt, det känns skumt i magtrakterna. :roll:

    Du är inte ensam om att tycka och känna så!!! Något luktar i Danmark!!! De försökte blåsa oss på ett nytt kort även när dom fortfarande kunde ge ut filer till m2...det min vän är sjukt!!!

  9. #29
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Idioter är dom m2-gänget men det är faktiskt inte på det viset att dom försöker kränga en ny typ av kort, dom kunde helt enkelt inte leverera!

  10. #30
    Kalle_nie Skrivet: 18/01-05, 14:35 Rubrik:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Känner att jag inte vill tacka så hemskt mycket ännu.
    Allt med m2 o pdk känns lurigt ända in i märgen för tillfället.
    Vi har ju trots allt betalat för deras kort o då får dom väl stå för
    servicen. Får verkligen hoppas att dom fortsätter med det(om inte något drastiskt verkligen sätter punkt för det förstås) trots att försäljnings siffrorna av deras kort har sjunkit. Tänk om vanliga företag arbetat på det viset att när dom sålt sina varor o tjänster så kan man skita i servicen o kunderna.
    HOPPAS verkligen jag har fel. Men som sagt, det känns skumt i magtrakterna.
    Du är inte ensam om att tycka och känna så!!! Något luktar i Danmark!!! De försökte blåsa oss på ett nytt kort även när dom fortfarande kunde ge ut filer till m2...det min vän är sjukt!!!
    Idioter är dom m2-gänget men det är faktiskt inte på det viset att dom försöker kränga en ny typ av kort, dom kunde helt enkelt inte leverera!
    Jag brukar inte lägga mig i dessa gnällinlägg men nu orkar man inte läsa fler utan att säga nått! Allvarligt talat vad tror ni det är, pirat abbonemang?? Skall man pyssla med p-kort så får man fan snällt betala det dom vill och vänta tills det kommer filer annars kan man sätta sig ner och göra hela skiten själv. Dom har väl aldrig utlovat någon garanti och det e ju inte riktigt meningen att vi skall sitta och glo gratis på tv, eller? Så ta och lägg ner nu och gör det själv om ni skall ha det gratis och se hur lätt det är!!

    Mvh Crall

Liknande ämnen

  1. Team PDK
    Av lindtax i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 15:13
  2. ANG team pdk
    Av snugge i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-12-28, 05:01
  3. Team pdk
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss